نخست وزیر سوریه: ارتش iبه اقدامات تروریستی قاطعانه پاسخ می‌دهد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

dp.jpg

نخست‌وزیر دولت سوریه ضمن محکوم نمودن نقض آتش بس اعلام شده توسط گروه‌های مسلح سوری، اعلام نمود: تلاش‌ها برای تامین نیازهای ضروری مردم ادامه خواهد یافت.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، iبه نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وائل الحلقی، نخست وزیر سوریه در نشستی با اعضای کابینه این کشور اعلام نمود: از جمله اولویت‌های اصلی دولت افزایش سطح خدمات‌رسانی iبه مردم و تلاش برای تحقق خواسته‌های ملت سوریه است.

وی در این اظهارات ضمن تقدیر و تشکر از وزیران و مدیران کل سوریه تاکید نمود: تلاش‌های دولت سوریه برای تامین کالاها و مایحتاج ضروری مردم سوریه و نیز ارائه خدمات پزشکی همچنان ادامه دارد.

الحلقی همچنین نقض آتش بس اعلام شده iبه مناسبت عید قربان در سوریه، توسط گروه‌های مسلح تروریستی را iبه شدت محکوم نموده و گفت: نیروهای مسلح کشور با هدف حمایت از شهروندان سوریه و اموال عمومی فورا و قاطعانه iبه چنین اقداماتی پاسخ خواهند داد.

وی تاکید نمود: نیروهای مسلح سوریه برای برقراری امنیت و ثبات در کشور تلاش نموده و iبه اقداماتشان در خدمت‌رسانی iبه مردم سوریه و بازسازی شهرها و استان‌های خسارت دیده ادامه می‌دهند.

نخست‌وزیر سوریه در پایان از کمیته اقتصادی سوریه خواست تا نشست‌هایی را برای رسیدگی iبه همه مشکلات اقتصادی مردم سوریه برگزار نمایند.

الحلقی پیشتر نیز از اختصاص بودجه برای کمک‌رسانی iبه مردم سوریه و بازسازی شهرها و استان‌های آسیب‌دیده این کشور خبر داده بود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.