“ندا” طرحی برای استحاله اصلاح‌طلبان مسئله‌دار است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر انجمن مستقل دانشگاه تهران گفت: اصلاح‌طلبان تلاش دارند با جذب نیروهای جدید حضور پررنگی را در انتخابات مجلس داشته باشند؛ چرا که نیروهای جوان مشکلات سیاسی و امنیتی را در پرونده خود ندارند و می‌توانند به راحتی و با انرژی بیشتر در عرصه سیاسی فعالیت کنند.

“علی عبدی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه حزب به نام “ندا” قصد مطرح کردن خود در فضای سیاسی کشور را دارد، اظهارداشت: اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده‌اند که با حضور نیروی‌های قدیمی خود دچار مشکلات بزرگ سیاسی شده‌اند، لذا می‌خواهند از این طریق امکان حضور  مجدد در عرصه سیاسی را برای خود فراهم کنند.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز اصلاح‌طلبان در دانشگاه‌ها در صدد تقویت نیروهای خود بودند، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در دانشگاه‌ها خصوصا دانشگاه تهران با تشکیل جلسات هفتگی، ماهیانه و کلاس‌های آموزشی سعی در جذب نیروهای جوان و حفظ و تقویت نیروهای اصلاح طلب دارند.

دبیر انجمن مستقل دانشگاه تهران اصلاح‌طلبان را با مشکلات سیاسی و امنیتی مواجه دانست و گفت: اصلاح‌طلبان تلاش دارند با جذب نیروهای جدید حضور پررنگی را در انتخابات مجلس داشته باشند؛ چرا که نیروهای جوان مشکلات سیاسی و امنیتی را در پرونده خود ندارند و می‌توانند به راحتی و با انرژی بیشتر در عرصه سیاسی فعالیت کنند.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: “نسل دوم اصلاح‌طلبان” تاکنون فعالیتی نداشته‌اند و فعالیت‌ آنان فعلا خارج از فضای رسانه نیست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.