نرخ آهنگ پیشواز بازنگری می‌شود

کمیسیون تنظیم مقررات، سقف تعرفه خرید آهنگ پیشواز و ارائه خدمات ارزش افزوده مخابرات روی سامانه‌ ارسال پیامک انبوه را بررسی می‌کند.
به گزارش فارس، هم اکنون ۱۰ موضوع در نوبت بررسی و تصویب در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش، در حال حاضر بررسی و تصویب ضوابط حاکم بر پروانه فعالیت اپراتورهای پستی غیر دولتی، “خدمات ارزش افزوده شرکت مخابرات ایران برای ارایه از طریق سامانه های ارسال پیامک انبوه”، “سقف تعرفه خرید آهنگ پیشواز” و “نظام نامه اجرایی ارایه خدمات عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات(USO) در نوبت بررسی در کمیسیون قرار دارد.
همچنین درخواست بررسی و تصویب”آیین نامه ساماندهی سرویس دهنده های نام دامنه (DNS)، “اصول حاکم بر دستورالعمل اجرایی صدور پروانه های ارایه خدمات مشاوره و طراحی شبکه های ارتباطات رادیویی”، “آیین نامه پیشگیری، شناسایی و پیگرد مرتکبان برقراری مبادله و انتقال غیرمجاز ارتباطات مخابراتی و رایانه ای” و “اصول حاکم بر نحوه ارایه خدمات فناوری VOIP در کشور”، از دیگر موضوعات در حال بررسی در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.
بنابر این گزارش، درخواست بررسی و تصویب “اصول حاکم بر ترابرد پذیری شماره تلفن همراه”، “اصول حاکم بر به کارگیری و گسترش شبکه های نسل آینده در کشور”، نیز در کمیسیون تنظیم مقررات در حال بررسی است.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.