نرخ پیشنهادی برای خانه های شمال تهران + جدول

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/05/24172ddc19726342a8277e9b27ad1350.jpg

رمز فروش خانه و آپارتمان در این ایام که بازار مسکن در حال گذر از رکود است در «شکستن نرخ و فروش خانه زیر قیمت منطقه» خلاصه می‌شود. فروشنده‌های آپارتمان‌های مناطق شمالی پایتخت هم به این نکته رسیده‌اند و بسیاری از خانه‌هایی که در این منطقه برای فروش وجود دارد تا متری ۲ میلیون تومان هم زیر قیمت برای فروش گذاشته شده است. به‌طور مثال آپارتمانی ۷۳ متری دارای پارکینگ و انباری متری ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. این درحالی است که قیمت پایه این منطقه متری ۸میلیون و ۸۰۰ تا ۹ میلیون تومان است.

یک فعال بازار مسکن در شمال پایتخت درباره وضعیت بازار مسکن در این منطقه می‌گوید: رکود بازار مسکن و کاهش تقاضا بیشترین تاثیر را بر واحدهای گران‌قیمت با متراژهای بالا در مناطق شمالی شهر گذاشته و تعداد معاملات را در این بازار به شدت کاهش داده است. از آنجایی‌که این واحدها از گران‌قیمت‌ترین آپارتمان‌های شهر محسوب می‌شوند بنابراین در شرایط عادی هم حجم تقاضا برای این واحدها کمتر بود اما در نیمه‌نخست سال این روند شدت بیشتری گرفت.او ادامه می‌دهد: به‌رغم بازگشت رونق به بازار همچنان متقاضی خانه‌ها و آپارتمان‌های گران‌قیمت کم هستند.

قیمت آپارتمان‌های شمالی پایتخت از ۵ میلیون و ۵۰۰هزار تومان شروع می‌شود و تا ۱۸ میلیون ادامه دارد. این نکته را نباید فراموش کرد این قیمت‌ها بدون در نظر گرفتن خانه‌های لوکسی است که در این منطقه وجود دارد و برخی از آنها تا متری ۳۰میلیون تومان قیمت دارند.

براساس گزارش میدانی «دنیای‌اقتصاد»، در میدان هروی خانه‌ای ۹۰ متری یک خوابه که ۷ سال از عمر بنای آن می‌گذرد متری ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. این خانه دارای استخر، سونا و جکوزی است و در جردن – ولیعصر واحدی ۲۸۵ متری با دو تراس با متری ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین درقیطریه واحدی ۸۱ متری با یک خواب بازسازی شده متری ۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و در فرمانیه – مهماندوست ۳۰۰ متر آپارتمان به همراه ۴ مستر سوئیت مستقل، روف گاردن، مشاعات و لابی مجلل متری ۲۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

آپارتمان دیگری در فرمانیه با مساحت ۱۰۵ متر ۳۰ ساله متری ۱۸ میلیون تومان فروخته می‌شود قیمت بالای این آپارتمان به‌دلیل قدرالسهم زمینی است که دارد.

همچنین در نیاوران واحدی ۲۶۰ متری با پارکینگ متری ۱۲میلیون تومان فروخته می‌شود و آپارتمانی به مساحت ۳۰۰متر در ۶۰۰ متر زمین در جردن – ولیعصر متری ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در زعفرانیه واحدی ۲۵۰ متری و نوساز با ۲ پارکینگ و متریال اروپایی متری ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.آپارتمانی ۲۵۰ متری در شریعتی – ظفر متری ۶ میلیون تومان فروخته می‌شود و در فرمانیه واحدی ۲۰۱ متری با ۲پارکینگ و نوساز، متری ۵/۱۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین در ولنجک آپارتمانی ۱۲۰ متری ۲ خوابه متری ۱۴ میلیون به فروش می‌رسد. قیمت هر واحد از این مجتمع در طبقات بالاتر ۳ درصد افزایش می‌یابد.

4m8mkuh9cyqx2iwfkq7r.jpg

– .

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.