نرخ کارمزدها جایگاه های CNG را به تعطیلی کشاند

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

دبیر انجمن صنفی جایگاه داران CNG کشور، گفت: مخالفت سازمان حمایت با افزایش کارمزدهای جایگاه‌های CNG سبب شد بیش از ۱۴۰ جایگاه CNG در کشور تعطیل شود.

مرتضی ابراهیمی مقدم با بیان این مطلب گفت:  متاسفانه در جلسه عصر دیروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که  به‌منظور بررسی مشکل جایگاه‌های عرضه سوخت CNG که برگزار شد و این نشست با سازمان حمات از مصرف کنندگان روبه رو شد.

وی تصریح کرد: بیش از دوسال است اکثر جایگاهداران به دلیل پایین بودن نرخ کارمزد نامه هایی را به ستاد هدفمندسازی یارانه ها و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و کمیسیون انرژی مجلس ارسال کرده بودند که ولی تمام امیدهایی که اکثر جایگاهداران به نشست دیروز داشتند متاسفانه با مخالفت مواجه شد و این امر سبب تعطیلی بیش از ۱۴۰ جایگاه CNG در کشور شد.

ابراهیمی مقدم افزود: در حالی که اعضای کمیسیون انرژی روی افزایش کارمزدها اتفاق نظر داشتند و گزارش رسمی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای سال ۹۲ نیز از لزوم افزایش کارمزدها برای این سال حکایت داشت، اما مسئولان این سازمان با افزایش کارمزدها مخالفت کردند. 

دبیر انجمن صنفی صنعت CNG تصریح کرد: مسئولان سازمان حمایت از مصرف کنندگان اعلام کردند که با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور افزایش کارمزدها مشکلاتی را برای مردم به وجود خواهد آورد و با مخالفت این سازمان، کارمزد عرضه CNG در حد ۴۰ تومان در هر مترمکعب باقی ماند.
 
ابراهیمی مقدم از تعطیلی بیش از۱۴۰ جایگاه عرضه CNG در سراسر کشور به‌دلیل مشکلات اقتصادی عرضه این سوخت برای جایگاه‌داران خبر داد و گفت: با افزایش نیافتن کارمزدها باید منتظر افزایش تعطیلی‌های جایگاه‌های عرضه CNG و ادامه صفهای طولانی خودروها در جایگاه‌های عرضه باشیم.

گفتنی است افزایش نرخ کارمزد جایگاه داران CNG به دولت تدبیر و امید موکول شد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.