نرم‌افزار ترک سیگار وارد بازار می‌شود

سلامت > تحقیقات– ممتازنیوز:
متخصصان سلامت از افراد سیگاری خواستند در سال جدید میلادی به دنبال راه حل برای ترک این عادت باشند.

به گزارش ایسنا، در این راستا وزارت بهداشت ایرلند از ابتدای سال جدید میلادی نرم افزاری با نام من ترک می‌کنم را وارد بازار می‌کند تا به داوطلبان ترک سیگار این امکان را دهد تا نسبت به ارائه برنامه‌های ترک خود و به اشتراک گذاشتن آن‌ با دیگران اقدام کنند.

مدیر بخش خدمات بهداشت و درمان کشور ایرلند می‌گوید از آنجایی که پیش بینی می‌شود در سال ۲۰۲۲، حدود ۵۵۰۰ نفر در این کشور به واسطه استعمال دخانیات و بیماری‌‌های ناشی از آن جان خود را از دست بدهند، بنابراین پیشگیری و پیگیری یک برنامه مشخص ترک بهترین راهکار می‌باشد.

more

  آشنایی با راه‌های ترک سیگار

دکتر فنتون هاول، مدیر بهداشت عمومی کشور ایرلند معتقد است کمک به افراد سیگاری در ترک این عادت ضریب موفقیت آنها را افزایش می‌دهد.

وی افزود: سالانه هفت نفر از ۱۰ نفر خواهان ترک سیگار هستند که تنها چهار نفر از آنان اقدام به ترک سیگار می‌کنند که در این راه کمک‌های مراکز خدمات عمومی می‌تواند شانس این افراد را در ترک سیگار به دو برابر افزایش دهد.

بنابر گزارش پرس اسوسیشن، بخش بهداشت و درمان ایرلند از ابتدای سال جدید میلادی نرم افزاری با نام من ترک می‌کنم (آی‌کوئیت) را ارائه می‌کند که به داوطلبان ترک سیگار امکان می‌دهد نسبت به ارائه برنامه‌های ترک خود و به اشتراک گذاشتن آن‌ با دیگران اقدام نماید.

این نرم افزار همچنین به افراد امکان دسترسی به کمک‌های موجود و دعوت دوستانشان جهت پشتیبانی از آنها در ترک سیگار می‌دهد.

more

 چطور میل به سیگار را مهار کنیم؟


RSS
منبع:همشهری آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.