نرم‌افزار جامع تشکیلات دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور در شیراز رونمایی شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نرم‌افزار جامع تشکیلات iبه مدیریت منابع انسانی کمک نموده و آن را تسهیل خواهد نمود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، محمدهادی ایمانیه در مراسم رونمایی از نرم‌افزار جامع تشکیلات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در شیراز، افزود: این نرم افزار iبه مدیریت علمی مسئولان دانشگاه بر زیر مجموعه خود کمک خواهد نمود .

وی افزود: این سامانه در ایجاد تعادل نیرو در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور کمک قابل توجهی می‌کند و با توجه iبه اینکه در سال‌های قبل روند رو iبه iبهبودی در این زمینه داشته‌ایم، با استفاده از نرم‌افزار موجود امیدواریم iبه وضعیت ایده‌آل برسیم .

وی با اشاره iبه اینکه استفاده از نرم افزار جامع تشکیلات تحول بزرگی را iبه‌دنبال خواهد داشت، گفت: اگر تشکیلات iبه خوبی نوشته و مشخص شود که iبه‌طور مثال هر بیمارستان در واحدهای مختلف iبه چند نفر نیرو نیاز دارد، دیگر نیازی iبه کار سنجی‌های مکرر نمی باش و با پر شدن پست‌ها مشخص می‌شود که کارها iبه خوبی انجام می گردد یا نه؟

تحول در مدیریت منابع انسانی را شاهد خواهیم بود

حامد فصیحی‌نیا مدیر منابع انسانی و توسعه سازمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: با توجه iبه راه‌اندازی نرم‌افزار جامع تشکیلات دانشگاه‌های علوم پزشکی، از این پس مدیریت علمی بر منابع انسانی تسهیل خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه iبه توانمندی‌های موجود در دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز در منابع انسانی و مدیریت سیستماتیک در این زمینه، امیدواریم شاهد تحولی علمی در این زمینه و iبه‌واسطه استفاده مناسب از این نرم‌افزار باشیم.

فصیحی‌نیا همچنین گفت: برآورد کمبود نیروی انسانی، تسهیل در تخصیص مجوزهای جذب و استخدام نیروی انسانی در دانشگاه‌ها و در نهایت ارایه iبهتر خدمات در واحدهای iبهداشتی درمانی و مراکز آموزشی و پژوهشی iبه مردم، از دیگر خدماتی است که با استفاده از این نرم‌افزار iبه شیوه iبهتری امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.