نرگس آبیار در جشن بزرگ مثل مادر شرکت کرد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

نرگس آبیار در جشن بزرگ مثل مادر

نرگس آبیار کارگردان فیلم ˝شیار ۱۴۳˝ در جشن بزرگ مثل مادر با همراهی فرشته روح افزا، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور پیدا کرد و گفت،مادر شدن اتفاق بسیار مهم و سختی در زندگی یک زن است و اگر کسی بتواند از عهده آن بر بیاید قطعا از عهده کار سختی همچون کارگردانی در سینما و تلویزیون برمی‌آید.

سرویس سینما هنرآنلاین،جشن بزرگ مثل مادر با حضور نرگس آبیار، کارگردان سینما و فرشته روح‌افزا، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ،علیرضا قزوه شاعر و غلامرضا صنعتگر از خوانندگان محبوب در مشهد برگزار شد.

نرگس آبیار، کارگردان سینما نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت مقام مادر به خصوص مادران شهدا به فیلم سینمایی “شیار ۱۴۳” اشاره و عنوان کرد: این فیلم نیز زندگی یک مادر شهید را به تصویر می‌کشد.

این کارگردان سینما در ادامه گفت: مادر شدن اتفاق بسیار مهم و سختی در زندگی یک زن است و اگر کسی بتواند از عهده آن بر بیاید قطعا از عهده کار سختی همچون کارگردانی در سینما و تلویزیون برمی‌آید.

فرشته روح‌افزا، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این مراسم با بیان اینکه حضرت معصومه(س) خواهر تنی امام رضا(ع) محسوب می‌شوند، عنوان کرد: ایشان باید همچون حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) برای بانوان و دختران امروزی جامعه ما تبدیل به یک الگو شوند.

وی با اشاره به روایتی از دوران جوانی حضرت معصومه(س)، گفت: بر اساس بعضی روایات تعدادی از یاران اهل بیت(ع) به منزل امام موسی کاظم(ع) رفتند تا پاسخ به سؤالات خود را دریافت کنند که ایشان تشریف نداشتند و حضرت فاطمه معصومه(س) پاسخ سؤالات آنها را در کاغذی دادند، زمانی که امام به خانه بازگشتند و جواب سؤالات دختر بزرگوارشان را دیدند فرمودند تمام این سوالات مورد تایید بنده است.

روح‌افزا با بیان اینکه نمی‌توان در زندگی از چند الگو استفاده کرد، ابراز کرد: متاسفانه هم اکنون ما از الگو لباس، مدل مو، دکوراسیون غربی‌ها استفاده می‌کنیم، قطعاً اسلام مخالفتی با زیبایی و مد ندارد اما بعضی از این الگوهای غربی برای جامعه اسلامی مناسب نیست.

وی با بیان اینکه فکر دختران و روش زندگی مادران ما باید مانند حضرت معصومه(س) و حضرت فاطمه(س) باشد، اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از مشکلاتی که امروز گریبان‌گیر جامعه ما شده به سبب نداشتن الگو صحیح در زندگی است.

یادآور می‌شود، در حاشیه جشن بزرگ مثل مادر از مادران شهید عباس و امیر اسماعیل‌زاده، حسن قاسمی، سید محمد عرفانیان و همسر شهید عبرالله ضابط تقدیر شدهمچنین از کتاب پرنیان ویژه دختران نوجوان نیز رونمایی شد.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.