نساجی با مربی اسپانیایی مساوی کرد / ذوب آهن به نفت باخت

در ادامه مسابقات لیگ برتر، دیدار نساجی و آلومینیوم مساوی شد و ذوب آهن به نفت باخت.

نساجی با مربی اسپانیایی مساوی کرد / ذوب آهن به نفت باخت

به گزارش ممتاز نیوز، لیگ برتر با دو بازی دیگر پیگیری شد.

توقف نساجی با مربی اسپانیایی

نساجی مازندران با سرمربی جدید اسپانیایی خود با تساوی خانگی برابر تیم آلومینیوم اراک روند ناکامی در نتیجه نگرفتن این تیم پس از حمید مطهری تداوم بخشید.

نساجی که در این بازی با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی گذشته پای به این بازی خانگی گذاشته بود باری را هجومی آغاز کرد و چندین موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه تیم آلومینیوم طرح ریزی کرد.

در این بازی که بیش از ۱۰ تا ۱۱ هزار تماشاگر از نزدیک در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر این بازی را تماشا می‌کردند، برای کسب نخستین پیروزی تیم نساجی در سال جدید لحظه شماری می‌کردند.

شاگردان سیدمهدی رحمتی در تیم آلومینیوم اراک هم که برای صعود از رده هشتم جدول چشم به ۳ امتیازی بازی با نساجی داشت با مدیریت خط میانی و دفاعی و کنترل موقعیت با تساوی به رختکن رفتند.

در شروع نیمه دوم شاگردان مهدی رحمتی در تیم آلومینیوم اراک با چند تعویض و تقویت خط میانی، اجازه نفوذ به موقعیت حداقلی به شاگردان هرناندز را نداد.

هر چند سرمربی تیم نساجی با تعویض‌های متعدد در خط میانی و حمله سعی در کسب پیروزی در نخستین تجربه حضور در نیمکت سرخپوشان قائمشهری را داشت، ناکام ماند تا تجربه تلخ پیروری نشدن این تیم به ۱۲ بازی برسد.

نساجی با قبول دهمین تساوی و به لطف پنج پیروزی و ۱۱ شکست و ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند.

باخت ذوب آهن به نفت

جدال دو تیم نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد که این دیدار با برتری شاگردان اشکش همراه بود.

این دیدار آخرین فرصت مسجدسلیمانی‌ها برای بقا در لیگ برتر فوتبال بود چراکه آنها با ۱۳ امتیاز در رده شانزدهم بوده و شاگردان تارتار نیز با ۳۰ امتیاز در رده نهم قرار داشتند.

در همان دقایق ابتدایی بازی پیمان رنجبری برای میزبان گلزنی کرد تا امیدها در مسجدسلیمان زنده شود. دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند تا کار در نیمه دوم دنبال شود.

تلاش دو تیم در نیمه دوم‌ بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید تا شاگردان ابراهیم اشکش به یک برد حیاتی دست یابند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.