نساجی برای نخستین بار قهرمان جام حذفی شد / شانس رحمتی و اراکی‌ها از دست رفت

تیم نساجی با شکست آلومینیوم اراک قهرمان جام حذفی شد.

نساجی برای نخستین بار قهرمان جام حذفی شد / شانس رحمتی و اراکی‌ها از دست رفت

به گزارش ممتاز نیوز، در دیدار نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۰:۴۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نساجی با برتری یک بر صفر، برنده این دیدار و فاتج جام حذفی شد.

مهرداد عبدی در دقیقه ۵۸ تک گل نساجی را به ثمر رساند.

نساجی در حالی قهرمان جام حذفی شد که ساکت الهامی به علت محرومیت در کنار زمین حضور نداشت. الهامی برای دومین بار در سه سال اخیر (تراکتور و نساجی) قهرمان جام حذفی شده است.

نیمه نخست

در دقیقه پنج، محمود قائد رحمتی پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و شوت زد که حقیقی بدون مشکل توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه ۲۱، شوت یک ضرب و در شرایط نه چندان مساعد محمدرضا آزادی به دیرک دروازه نساجی برخورد کرد و با بدشانسی وارد گل نشد.

مجددا در دقیقه ۲۴ محمدرضا آزادی در موقعیت گل قرار گرفت که ضربه او از میان مدافعان نساجی به دیرک افقی دروازه خورد و باز هم وارد گل نشد تا بدشانسی‌های او و خوش شانسی نساجی تکمیل شود.

سومین تلاش آزادی برای گشودن دروازه نساجی از راه ضربه ایستگاهی بود که علیرضا حقیقی به سختی و با یک دست، دروازه تیمش را نجات داد.

نیمه دوم

گل: مهرداد عبدی در دقیقه ۵۸ با ضربه سر دروازه حسن پورحمیدی را گشود و نساجی را پیش انداخت.

در دقیقه ۷۴، ضربه زمینی بایرامی را حقیقی با شیرجه‌ای تماشایی جمع کرد. در دقیقه ۸۳، ضربه سر محمود قائد رحمتی با اختلاف اندک از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، حامد شیری، شاهین طاهرخانی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، سعود شجاعی(محمد قربانی ۴۶)، حسن نجفی، مرتضی منصوری (کارت زرد) (امیر مهدی جان ملکی ۸۳)، رضا جعفری، عبدالکریم اسلامی (کارت زرد) (صابر حردانی ۴۶).

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان زاده، مصطفی احمدی، محمد علینژاد، علیرضا نقی زاده، پوریا آریاکیا، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات(مهرداد بایرامی ۶۵)، محمود قائدرحمتی.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.