نسبت استاد iبه دانشجو در پیام نور یک iبه ۲۵۰ است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

دانشگاه پیام نور موفق شده است پیش از موعد مشخص در برنامه پنجم توسعه نسبت استاد iبه دانشجو را iبه یک iبه ۲۵۰ برساند.

دکتر حسن زیاری، رئیس دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت:  حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر دانشجو در دانشگاه پیام نور در حال تحصیل می باشند که این میزان در سه سال قبل حدود ۸۰۰ هزار نفر بوده است.

وی افزود: طبق مصوبه مجلس قرار بود که تا پایان برنامه پنجم رقم استاد iبه دانشجو یک iبه ۲۵۰ برسد که با تلاش مستمر این دانشگاه این امر هم اکنون محقق شده است.

وی با بیان اینکه بومی گزینی مهم ترین ویژگی این دانشگاه است خاطر نشان نمود: دانشجویان با استفاده از این فرصت در کنار اعضای خانواده و با آرامش iبه تحصیل خود بپردازند.

وی تاکید نمود: با توجه iبه رشد رشته های کارشناسی ارشد و دکتری در پیام نور در ۳ سال اخیر تعداد رشته های کارشناسی ارشد در این دانشگاه از ۲۰۰ رشته محل iبه ۱۶۰۰ رشته محل و در مقطع دکتری نیز ۷۰ رشته محل ایجاد شده است.

وی تصریح نمود:هم اکنون ۱۰۰۰ دانشجوی دکتری و ۴۰ هزار دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور در حال تحصیل می باشند و تعداد دانشجویان این دانشگاه ۳ سال اخیر iبه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسیده است.

وی گفت: عنوان فراگیر نیز در مدارک دانشجویان پیام نور درج نمی شود و پذیرش دانشجو در فراگیر بر حسب حد نصاب نمی باش بلکه بر اساس ظرفیت پذیرش دانشجو صورت می گیرد./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.