نسخه تازه یاهوی مریسا میر در راه است

۱۹م آذر ،

نسخه تازه وب پایگاه اینترنتی یاهو که پس از پذیرش مسئولیت توسط Marissa Mayer طراحی شده است به زودی-به احتمال بسیار در یک هفته آینده- رونمایی خواهد شد. پس از روی کار آمدن مریسا میر، که سابقه فعالیت و کار در Google را دارد یاهو دچار تغییراتی از پایه شده است. این تغییرات به زودی با رونمایی از نسخه تازه پایگاه اینترنتی یاهو قابل ملاحظه است.

به گزارش Kara Swisherخبرنگار پایگاه اینترنتی AllThingsD نسخه تازه پایگاه اینترنتی یاهو به طور ویژه برای تبلت ها و دستگاه های موبایل و حتی پی سی های لمسی طراحی شده است.

منابع خبری  “کارا سویشر” اعلام کرده اند که رابط کاربری یاهوی مریسا میر با الهام از ویندوز۸ و Tileهای آن طراحی شده است و اینطور که به نظر می آید آگهی های تجاری در زیر این تایل ها قرار خواهند گرفت. همچنین اکثر لینک های نوشته شده با آیکون ها و یا شکل های ساده جایگزین شده و در کل پایگاه اینترنتی، ظاهر ساده تری نسبت به نسخه فعلی دارد و هماهنگی بیشتری با شبکه های اجتماعی دارد.

سایت yahoo.com مهمترین محصول شرکت یاهو است و جای تعجب ندارد که مریسا میر در اولین اقدام عملی خود، دست به تغییر اساسی در این محصول بزند.

تصویر احتمالی برای نسخه تازه پایگاه اینترنتی یاهو به احتمال بسیار چیزی شبیه تصویر زیر خواهد بود.

 

منبع: BusinessInsider

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.