نسخه جامع برنامه “جامع بهره وری” تا دو ماه دیگر نهایی می شود

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس سازمان ملی بهره وری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئیس سازمان ملی بهره وری گفت: در شرایط حاضر تأمین امکانات اساسی برای سازمان ملی بهره وری از میزان تخصیص بودجه ضروری‌تر است.

رویا طباطبایی یزدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای سال جاری در سازمان بهره وری به میزان ۸ میلیارد تومان تقاضا کردیم که احتمالا در تصویب نهایی به میزان ۵ میلیارد تومان در بودجه ۹۳ تخصیص می‌یابد.  
 
وی با بیان اینکه تأمین امکانات اولویت اصلی سازمان ملی بهره وری است تأکید کرد: هر چقدر هم میزان بودجه بسیار باشد تا زمانی که امکانات اساسی در سازمان ملی بهره وری تأمین نشده است کار مهمی نمی‌توان انجام داد.  
 
رئیس سازمان ملی بهره وری افزود: تأمین مکان مناسب برای سازمان، جذب نیروی انسانی کارآمد و پاسخگویی سازمان‌های مرتبط با بهره وری جزو اصلیترین اولویت‌ها در سازمان می‌باشد و براساس آن به بودجه نیاز داریم.  
 
***اجرای صحیح بودجه ریزی عملیاتی سبب ارتقای بهره وری در کشور می‌شود

 
رئیس سازمان ملی بهره وری تصریح کرد: در بودجه ریزی روش‌های تازهتری امروزه استفاده می‌شود اما چون بودجه بخش عمده‌ای از اقتصاد کشور را در برمی گیرد اگر این روش بودجه ریزی عملیاتی که دولت تدبیر و امید در پیش گرفته است به درستی اجرایی شود سبب ارتقای بهره وری در کشور می‌شود.  
 
طباطبایی گفت: در اصل بودجه ریزی عملیاتی به ارتقای بهره وری در کشور کمک می‌کند.  
 
***نسخه جامع برنامه جامع بهره وری تا دو ماه دیگر نهایی می‌شود

 
رئیس سازمان ملی بهره وری اظهار داشت: برنامه جامع بهره وری که نسخه آخر آن در سازمان موجود است در حال اصلاح و تکمیل می‌باشد تا به زودی و حداکثر تا دو ماه دیگر به هیئت وزیران تقدیم شود.  
 
طباطبایی در رابطه با برنامه‌هایی که برای بهبود بهره وری در کشور دارد گفت: یک شورای راهبری از متبحر‌ترین و باتجربهترین اشخاص در امر بهره وری تشکیل شده است و جلسه آن‌ها هر یک شنبه در سازمان ملی بهره وری تشکیل می‌شود.  
 
***همکاری مرکز آمار ایران و سازمان ملی بهره وری برای تعیین شاخص‌های بهره وری
 
طباطبایی ادامه داد: چندین کمیته علمی برای همکاری با سازمان‌های آماری کشور تشکیل شده است تا شاخص‌های بهره وری در کشور را تهیه کند.  
 
وی افزود: کارگروهی برای ارتباط با ان جی او‌ها و بخش‌های خصوصی فعال در امر بهره وری تعیین شده است.  
 
به گفته طباطبایی برای ارتباط سازمان ملی بهره وری و سایر دستگاه‌های اجرایی که یک بخش به عنوان بخش بهره وری در آن‌ها دایر است فعالیت می‌کند.  
 
رئیس سازمان ملی بهره وری ابراز امیدواری کرد که با همکاری تمامی دست اندرکاران بخش بهره وری و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری می‌توانیم به اهداف خود دست یابیم.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.