نسخه ۱۰۰ دقیقه ای از فیلم « اشباح » داریوش مهرجویی در جشنواره فجر به نمایش درخواهد آمد

ممتازنیوز:

2-1-2014114233639

تهیه کننده فیلم سینمایی «اشباح» گفت نسخه ۱۰۰ دقیقه ای این اثر سینمایی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش عمومی خواهد رسید.

جهانگیر کوثری افزود: نسخه کامل فیلم اشباح آماده و به دبیرخانه سی و دومین جشنواره فیلم فجر تحویل داده شده است. وی یادآور شد: نسخه آماده شده ۱۰۰ دقیقه ای است و این اثر به حتم مخاطبان را غافلگیر خواهد کرد.

تهیه کننده فیلم سینمایی اشباح تاکید کرد: اشباح با فیلم های اخیر داریوش مهرجویی فرق دارد و همانطور که قبلا اشاره کردم این اثر در راستای فیلم های قبلی مهرجویی همچون دایره مینا یا پستچی ساخته شده است. کوثری ادامه داد: تصور من این است که مردم فیلم اشباح را دوست دارند و این اثر با اقبال عمومی در جشنواره فیلم فجر روبرو خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه فیلم اشباح اثری خاص است ادامه داد: فیلمنامه خوب، فیلمبرداری درخشان، صدابرداری حرفه ای، بازی های قابل تامل در کنار طراحی لباس و دکور درست، از ویژگی های فیلم اشباح است. اشباح جدیدترین فیلم داریوش مهرجویی است که ۲ آذرماه امسال کلید خورد.

در این فیلم که محمود کلاری آن را فیلمبرداری می کند، مهتاب کرامتی، حسن معجونی، مهدی سلطانی، ملیکا شریفی نیا، هنگامه حمیدزاده و امیرعلی دانایی حضور دارند. در خلاصه فیلمنامه اشباح آمده است: تیمسار سلیمانی که درگیر مسائل حاد زندگی است با همسر خود دچار مشکلات عجیبی می شود. سارا در کشاکش زندگی پرتلاطم با تیمسار به فکر رهانیدن خود از زندگی است و در تقابل عشق و عقل که در قاموس مقررات جاری او نمی گنجد و… جشنواره فیلم فجر بهمن ماه برگزار می شود

 

ایرنا


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.