نسل جدید شستشوی لباس به استارت آپها کشیده شد

استارت آپها، روش جدید اجرای خدماتی هستند که ما در ایران در قالب مغازه ها داشته ایم. این اتفاق که با وجود صرف مدت زمان زیاد که حتی گاها چندین سال به طول می انجامد، باز هم دست یافتنی هستند و در سالهای اخیر شاهد رشد قابل توجه یکی از این کسب و کارها بوده ایم.

خشکشویی ها، کسب و کارهایی هستند که از ابتدای ورود این صنعت و دستگاه های آن به ایران،سیر سعودی سفارشات را بسیار خوب تجربه کردند.این کسب و کارها که در سالهای اخیر، توسط استارت آپ ها بهینه سازی شده اند، اکنون سفارشات زیادی را در مسیر آنلاین تجربه می کنند

در خبری که توسط پایگاه خبری الف تحت عنوان جوانترین خشکشویی آنلاین و سریع در تهرانانتشار یافت، این کسب و کارها به خوبی معرفی شدند. یکی از این کسب و کارها که از کسب و کارهای پیشرو در صنعت خشکشویی آنلاین است، با توجه به نوع کسب و کار، توانسته در بازه زمانی شیوع کرونا، به خوبی نیاز کاربران را پاسخ داده است.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2019/05/index656.jpg

در خبر منتشر شده در خبرگزاری الف، علاوه بر مطرح شدن موضوع رقابت بین خشکشویی های آنلاین و موضوع برتری یکی از استارت آپهای جدید که به موضوع اقتصادی آن اشاره کرده است،به این موضوع اشاره مستقیم شده است که خشکشویی ها در قالبکسب و کارهای دیجیتال، می تواند راه حل بسیار خوبی در فضای شیوع بیماری کرونا باشد.

زیرا علاوه بر ایجاد ارزش افزوده که باعث می شود مردم در خانه بمانند، باعث کاهش احتمال ابتلا به این بیماری همه گیر می شود. به این دلیل که علاوه بر شستشوی البسه با مواد مشخصی که باعث ضدعفونی شدن لباس ها می شود، به دلیل انجام اتو بخار با دمای بسیار بالا، هیچ گونه ویروس مضری نمی تواند در بافت و درون لباس باقی بماند.

حال آنکه بسیار خوشحال کننده است که کسب و کارهای شستشوی لباس، می توانند در فضای بسته شدن مغازه ها به دلیل شیوع بیماری اخیر، همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.

این گونه فعالیت ها باعث می شود فرهنگ استفاده صحیح از خدمات آنلاین به خوبی جا بیفتد و کاهش رفت و آمد در فضای بیرون از خانه، باعث از بین رفتن این اپیدمی خطرناک شود.

در پایان از کاربران فضای وب خواهانیم، در خانه بمانند و از خدمات آنلاین استفاده کنند تا هم خودشان سلامت باشند و هم شرایط اقتصادی به رونق قدیم بازگردد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.