نسیم ادبی با ˝ مدراتو کانتابیله˝ در راه فجر

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نسیم ادبی از بازی در نمایش ˝مدراتو کانتابیله˝ به کارگردانی غزل اسکندرنژاد برای سی‌ودومین جشنواره تئاتر فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، نسیم ادبی که به تازگی با نمایش ” عامدانه ، عاشقانه، قاتلانه..” به نویسندگی و کارگردانی ساناز بیان به روی صحنه رفته بود این روزها مشغول تمرین بازی در نمایشی است که قرار است روانه سی‌و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شود.ادبی در این‌باره به ممتاز نیوز گفت: مشغول تمرین در نمایش ” مدراتو کانتابیله” نوشته مارگریت دوراس هستم که اصغر گروسی آن را تنظیم کرده است و همچنین غزل اسکندری هم کارگردانی آن را به عهده دارد.

نسیم ادبی که دومین تجربه همکاری‌اش را با غزل اسکندر نژاد در این نمایش از سر می‌گذراند توضیح داد: این نمایشنامه در مرحله اول بازبینی متون مورد پذیرش قرار گرفته و ۱۰آذر هم در مرحله دوم مورد بازبینی قرار می‌گیرد. نمایشنامه دربارهٔ زنی است که بر اثر مشکلاتی سرخورده شده و دچار روزمرگی است و بر اثر اتفاقی متوجه می‌شود که مردی در کافه روبروی خانه‌اش زنی را به قتل می‌رساند.

اولین همکاری نسیم ادبی با غزل اسکندر نژاد در نمایش “مرده ریگ” بود که در سی‌امین جشنواره تئاتر فجر اجرا شد داستان “مرده ریگ” قصه سه خواهر به نام‌های گوهر، ‌آذر و حوری است که کارگر یک کارخانه می باشند. آن‌ها به سبب شرایط سخت محیطی که در آنجا زندگی می‌کنند به دنبال فرصتی می باشند که از آنجا بروند و نسیم ادبی در این نمایش نقش گوهر، خواهر بزرگ تر را بازی کرد.

ادبی دربارهٔ دیگر فعالیت‌های هنری‌اش گفت: در کنار تمرین این نمایش در حال بازی در یک فیلم سینمایی به کارگردانی حسین شهابی به نام” حراج” هستم. در این فیلم در نقش مکمل بازی می‌کنم و موضع فیم دربارهٔ صیغه و مشکلاتی است که در جامعه به وجود می‌آورد.


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.