نشان افتخار سینماتک آمریکا به ˝بن استیلر˝ اهداء شد

۲۷ آبان ،

نشان افتخار بیست‌وششمین مراسم سالانه سینماتک آمریکا به ˝بن استیلر˝، بازیگر شناخته شده سینما اعطاء شد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، این هنرمند نشان افتخار بیست‌وششمین مراسم سالانه سینماتک آمریکا به خاطر خدامتش به سینما دریافت کرد.

بنابر این گزارش تفسیری، پیش از “بن استیلر” هنرمندانی همچون؛ این نشان پیش از این به “تام کروز”، “جورج کلونی” و “استیون اسپیلبرگ” اهداء شده بود.

بازی‌های “بن استیلر” در نقش “درک زولندر” در فیلم “زولندر و همچنین در چندگانه “ملاقات با والدین” در مقابل “رابرت دنیرو” به یادماندنی ارزیابی شده است. او همچنین تعدادی فیلم‌ را کارگردانی و تهیه کرده که از آن جمله می‌توان به فیلم‌های “زیردریایی” و “مگامایند” اشاره کرد.

“استیلر” که در خانواده‌ای کمدین متولد شده بیش از سه دهه است که در دنیای سینما کار کرده و اولین بار در سال ۱۹۸۷ میلادی در برنامه “ساتردی نایت لایو” جلوی دوربین رفت. او چند سال بعد برای برنامه‌ای با عنوان “بن استیلر شو”، برنده جایزه اِمی شد.

به نوشته بی‌بی‌سی، “لورا درن” همبازی “بن استیلر” در فیلم “لیتل فاکرز” درباره او گفته: او به معنای کامل کلمه یک فیلمساز است، نه فقط وقتی که کارگردانی می‌کند بلکه حتی وقتی تهیه‌کنندگی می‌کند، یا وقتی که بازی می‌کند هم به تصویر کل فیلم فکر می‌کند، حتی وقتی که کارگردان، کس دیگری باشد. من از کار کردن با او این را متوجه شده‌ام.

نشان افتخار “بن استیلر” در هتل هیلتون بورلی‌هیلز و توسط “یوجین لوی” و “مارتین شرت” به “استیلر” اهداء شد.

گفتنی است، “بن استیلر” به تازگی فیلم “زندگی سری والتر میتی” را بازسازی کرده و دنباله تازه‌ای از فیلم “زولندر” را نیز در مرحله پیش‌تولید دارد.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.