نشان ایمان ، محبت به خانواده است

چقدر به خانواده خود فکر می کنید؟ چقدر با احترام با آنها برخورد می کنید؟ تا به حال به نوع برخورد خودتان با آنها فکر کرده اید؟ و آیا می دانید خانواده تان از چه ارزش بالایی برخوردارند؟

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، خانواده دلسوز ترین افرادی هستند که می تواند یک انسان در زندگی خود داشته باشد به طوری که دانشمندان بر این باورند که سخت ترین مشکلات و سخت ترین فشارهای عصبی و روانی در خانواده برطرف می گردد و خانواده مثل یک دژ مستحکم از شما در برابر حملات عصبی دفاع می کند.

عابدینی روانشناس با اشاره به اهمیت خانواده گفت: خانواده اولین و آخرین بنایی است که انسان با تمام ارزش هایش می تواند در آن جای بگیرد و جاودان باقی بماند زیرا تنها خانواده شما را برای خودتان و ارزش هایتان می خواهد و دوست دارد.

یک کارشناس مذهبی در این باره افزود: خداوند نیز خانواده را بزرگ شمرده و احترام و تکریم اعضای خانواده را از نشانه های مومن قرار داده است به طوری که در آیه ی” فاذا دخلتم بیوتا و سلموا علی انفسکم تحیه من عند ا… مبارک طیبه” مقصود سلام کردن بر خود در این آیه، سلام بر اهل خانه است و سلام همیشه از احترام و تحیت سرچشمه می گیرد.

تا به حال فکر کرده اید که اگر جان خود را از دست بدهید اگر هم مسئول شرکتی باشید به راحتی برای شما جایگزین انتخاب می کنند ولی در خانواده ی خود هیچ جایگزینی ندارید و افراد خانواده تا آخر عمر فقدان شما را احساس خواهند کرد، باشد که به خانواده ی خود بیشتر توجه کنید./ز


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.