نشریات زنجیره ای که از انقلاب کینه دارند

به زانوی این شترها نمی خورد که از حمام آمده باشند

گردانندگان نشریات زنجیره ای سابقه روشنی در قضاوت درباره آقای هاشمی به ویژه در جریان انتخابات مجلس ششم(زمستان ۷۸) دارند و اکنون نیز به خاطر سوابق وی در انقلاب همان کینه و انزجار را در دل خود پنهان کرده اند-

کیهان:

دست کم ۱۰ روزنامه زنجیره ای و شبه زنجیره ای روز گذشته اظهارات هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از اعضای انجمن فرهنگ و سیاست دانشجویان شیراز را تیتر اول یا صفحه اول خود کردند.
اعتماد، شرق، آفتاب یزد، آرمان روابط عمومی، آفرینش و فرهیختگان(۲ روزنامه دانشگاه آزاد که هنوز هم به مدیر مسئولی عبدالله جاسبی منتشر می شود! و…از جمله این روزنامه ها بودند که تیترهای اول یا صفحه اول خود را به این عناوین از اظهارات هاشمی اختصاص دادند: «تفرقه به نفع کشور نیست»، «غلبه بر مشکلات در گرو وحدت ملی است»، «نظر هاشمی درباره نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری»، «برگزاری انتخابات قانونی و شفاف و آزاد».
آقای هاشمی در این ملاقات گفته است: تفرقه و تضعیف انسجام ملی به نفع کشور نیست.
وی همچنین گفته است: برگزاری قانونی، شفاف و آزادانه همه مراحل انتخابات آینده ریاست جمهوری، اعتماد و امید را بیش از پیش در عرصه عمومی، گروه ها و نیروهای وفادار به انقلاب و قانون اساسی جاری خواهد ساخت و از این طریق می توان امیدوار بود تا دشمنان نظام اسلامی در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام گردند.
شایان ذکر است که اغلب روزنامه های مورد اشاره در دوران فعالیت خود راهبردی جز تفرقه افکنی و شکستن وحدت ملی نداشته اند و هنوز هم بر این هدفگذاری عمده تاکید دارند همچنان که تعداد معتنابهی از همکاران برخی از این روزنامه ها جزو عناصر نفوذی و ضد امنیتی محسوب می شوند که بعضا بازداشت شدند و برخی از آنها با فرار از کشور هم اکنون با رسانه های رسمی سازمان سیا و رسانه های دولتی آمریکا و انگلیس در زمینه جنگ روانی علیه اتحاد ملت ایران همکاری می کنند. از این جهت مهم شدن موضوع وحدت ملی برای آنها قابل تامل و بسیار باورپذیر! است به ویژه آن که برخی از همین روزنامه ها درآمدمحور و اهل کاسبی از طریق فروش تیتر و خبر و مطلب هم هستند!
از سوی دیگر، هرچند اظهارات اخیر آقای هاشمی بسیار خوب و ستودنی به نظر می رسد اما در حقیقت اعلام جرم علیه طیفی است که در فتنه سال ۸۸ نقش آفرین اصلی ماجرا بود و متاسفانه مورد حمایت وی نیز قرار گرفت. این جریان که متاسفانه ارتباطات وثیق آن با پروژه های ضد امنیتی بیگانگان به تدریج آشکار شد، به واسطه تن ندادن به قانون و رای اکثریت و القای تقلب، مقدمه تفرقه و خدشه در انسجام ملی را فراهم کردند و با وجود آن که کسانی مثل موسوی ادعا می کردند «براساس آرای ریخته شده در صندوق ها پیروز شده اند» اما حاضر به پذیرش نتایج بازشماری آرا نیز نشدند اما به مرور معلوم شد اساسا دعوا بر سر انتخابات آزاد و شفافیت آن نیست چرا در روز قدس، شعار پیشنهادی وزارت خارجه اسرائیل بر علیه آرمان امام خمینی، شعار نه غزه نه لبنان، از سوی فتنه گران سر داده شود و سپس روی نام اسلام در جمهوری اسلامی ضربدر کشیدند و بعد از آن به ساحت امام خمینی و ولایت فقیه اهانت کردند و سرانجام حماقت بزرگ روز عاشورا (۶ دی ۸۸) را مرتکب شدند که خروش ملت ایران در ۹ دی را به همراه داشت و آن لعن هایی که نصیب دست اندرکاران فتنه شد.
نهایتا یادآوری این نکته ضروری است که گردانندگان نشریات زنجیره ای سابقه روشنی در قضاوت درباره آقای هاشمی به ویژه در جریان انتخابات مجلس ششم(زمستان ۷۸) دارند و اکنون نیز به خاطر سوابق وی در انقلاب همان کینه و انزجار را در دل خود پنهان کرده اند- در حالی که دوستان فراری آنها در خارج این کینه را ابراز می کنند- بنابراین شایسته است وی نیز مرزبندی روشن با این محافل معارض با اصول انقلاب نشان دهد.
حکایت نگرانی نشریات زنجیره ای برای ارزش این نظر وحدت ملی و انتخابات آزاد قانونی، همان فرخنده پی هایی است که با آن زانوی تابلو می گفت از حمام می آید!
آن یکی پرسید اشتر را که هی
از کجا می آیی ای فرخنده پی؟
گفت از حمام گرم کوی تو
گفت خود پیداست از زانوی تو


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.