نشست خبری ˝شیار ۱۴۳˝ ویژه اهالی رسانه برگزار می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

با حضور عوامل و بازیگران/

نشست خبری فیلم سینمایی ˝شیار ۱۴۳˝ به کارگردانی نرگس آبیار، به مناسبت اکران‌های جنبی و دانشگاهی این اثر، دوشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه ویژه اهالی رسانه در محل لانه جاسوسی برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه پخش و توزیع فیلم “درخشان آفتاب عالمتاب”، جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی “شیار۱۴۳” به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی، دوشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰ صبح ویژه اهالی رسانه در تالار بصیرت لانه جاسوسی برگزار می‌شود.

این جلسه، اولین نشست خبری فیلم سینمایی “شیار۱۴۳” به مناسبت اکران‌های دانشگاهی و جنبی این اثر در سراسر کشور است که با حضور عوامل و بازیگران فیلم برگزار خواهد شد.

همچنین رونمایی از سامانه ثبت نام برای اکران‌های جنبی و دانشگاهی کلیه آثار سینمایی کشور به آدرس filmekran.com از دیگر برنامه‌های این جلسه خواهد بود.

فیلم “شیار ۱۴۳” که بر اساس برداشتی از کتاب “اختر و روزهای تلواسه” نوشته نرگس آبیار ساخته شده، روایت تازهی از دفاع مقدس است که داستان مادر شهیدی به نام الفت را تصویر می‎کند که عاشقانه انتظار بازگشت فرزندش را می‌کشد، خبرهای خوبی برای او می‌رسد، اما امتحان بزرگی هم در راه دارد و … .

مدیریت اکران‌های جنبی و دانشگاهی فسلم سینمایی “شیار ۱۴۳” برعهده موسسه پخش و توزیع فیلم “درخشان آفتاب عالمتاب” است و اکران عمومی فیلم را موسسه پخش فیلم “فیلمیران” بر عهده دارد.

لانه جاسوسی در خیابان آیت‌الله طالقانی – نرسیده به خیابان شهید مفتح واقع شده است.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.