نشست خبری آلبوم «امیر یگانه» برگزار شد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

نشست خبری امیر یگانه (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

نشست خبری امیر یگانه (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

“امیر یگانه” در نسشت آلبوم تازهش گفت: اشعار “بی تابی” را بر وزن ملودی گفتم.

“امیر یگانه” در هتل بزرگ تهران “امیر یگانه” خواننده آهنگساز و ترانه‌سرای آلبوم بی‌تابی” در این نشست گفت: “آلبوم بی‌تابی” ۱۰ قطعه به نام‌های “این روزا”، “بی‌تابی”، “باورکن”، “عاشقم”، توبدون اینو”، “گاهی گداری”، “نرو”، “چقدر خوبه”، “منو آروم کن”، و حس دارد که قطعه” باور کن”، را با همصدایی با “شهاب رمضان” خوانده‌ام.

وی اظهارداشت: تنظیم قطعه‌های آلبوم اولم با عنوان “بی‌تو تنها هستم” را “سیروان خسروی” انجام داد و دو سال پیش که مقدمات تولید آلبوم دومم را فراهم می کردم “سیروان” مشغول تنظیم قطعه هایی برای آلبوم‌های “شهاب رمضان” و “بهنام صفوی” بود و به سبب اینکه زمان بیشتری از دست نرود، تصمیم گرفتم با یک تنظیم کننده خوب دیگر یعنی “سیاوش صدری” کار کنم.

وی اظهار داشت: در آلبوم‌های موفق چند سال اخیر، خواننده آهنگساز و ترانه‌سرا یک نفر بوده و چنین یکدست بودنی سبب می‌شود تا اثر مورد نظر هویت پیدا کند.

“یگانه” تصریح کرد: برای آلبوم “بی‌تابی” بر وزن ملودی شعر گفتم اما نگاه وزارت ارشاد در بیشتر موارد قالب‌های سنتی شعر است و به همین سبب یک سال و نیم مشغول دریافت مجوز برای این ترانه‌های این آلبوم بودم.

“علی آقایی نسب” تهیه‌کننده آلبوم “بی‌تابی” در این نشست گفت” اولین آلبوم “امیر یگانه” در سال ۱۳۸۷ انتشار یافت و پس از ان در نیمه دوم سال ۱۳۹۰ تلاش‌ها برای گرفتن مجوز برای “بی‌تابی” آغاز شد.

“سیاوش صدری” تنظیم کننده آلبوم “بی‌تابی” گفت: تنظیم قطعه های این آلبوم کار سختی بود زیرا تنظیم قطعه‌های آلبوم اول “یگانه” را “سیروان خسروی” انجام داده بود و در نهایت تمامی تنظیم‌ها را با هماهنگی “امیر یگانه” انجام دادم.

“شهاب رمضان” خواننده میهمان آلبوم “بی‌تابی” در این مراسم اظهار داشت: در سومین قطعه این آلبوم با “امیر یگانه” همکاری داشتم که سبب شکل گیری چنین همکاری هماهنگ بودن صدای دو نفرمان با یکدیگر یود.

گفتنی است؛ در این نشست علاوه بر عوامل “علی قاضی‌زاده” عکاس و طراح آلبوم “مهدی شمس” مدیر پخش آسیا و “میثم دهقان” مدیر گروه بین المللی تیم رخ آفتاب و مدیر تولید و هماهنگی آلبوم “بی‌تابی” حضور داشتند.

در ادامه عکسهای موسیقی (آیدین پورایمان) از این نشست خبری را دنبال کنید.

منبع: گزارش متنی از ممتاز نیوز، عکسها از موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.