نشست دوباره زمین در یافت آباد

بخشی از زمین در یافت آباد امروز نشست کرد.

به گزارش بی باک به نقل از فارس، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران طی تماس شهروندان مبنی بر فروکش زمین در جلوی درورودی منزلی در خیابان یافت آباد خیابان میر هاشمی آتش نشانان ایستگاه ۸۷ را به محل حادثه اعزام کرد.

امیر معماریان معاون عملیات منطقه پنج سازمان آتش نشانی تهران که در محل حضور داشت در مورد چگونگی این اتفاق گفت: این حادثه بر اثر شکستن لوله آب شهری در عمق زمین بوجود آمد که باعث شستشوی خاک زیادی در اطراف لوله آب و درنهایت فروکش کردن آسفالت کوچه و قسمتی از کف حیاط منزل مسکونی شد.

وی با اشاره به پدیدار شدن گودالی به وسعت ۱۰ مترمربع درمحل، اضافه کرد: به دنبال نشست زمین لوله گاز شهری در زیر سطح زمین نیز شکست و گاز با فشار زیاد به بیرون نشت پیدا کرد.

معماریان در مورد نحوه عملیات ایمن سازی تصریح کرد: آتش نشانان ابتدا با نصب نوارهای زرد رنگ هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، از هرگونه رفت و آمد مردم جلوگیری کرده و سپس با استفاده از تجهیزات موجود اقدام به بستن آب و گازکردند تا از به وجود آمدن حوادث احتمالی دیگروخسارت بیشتر جلوگیری بعمل آید.

معاون عملیات منطقه ۵ آتش نشانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه اطلاع به موقع و تلاش آتش نشان موجب شد که هیچ گونه آتش سوزی و حادثه ای در محل رخ ندهد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.