نشست رسانه ای ˝هیچ کجا هیچ کس˝ برگزار شد

در برج میلاد و با حضور عوامل فیلم

نشست رسانه ای فیلم هیچ کجا هیچ کس با حضور عوامل فیلم و اصحاب رسانه برگزارشد.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین ، در این مراسم مهناز افشار،رضا کیانیان، و ابراهیم شیبانی کارگردان فیلم ، و بهاره کیان افشار حضور داشتند
در ابتدای مراسم شیبانی از چگونگی مراحل ساخته شدن فیلمش گفت: نگارش فیلمنامه این را از چهارسال قبل آغاز کردم و تمام تلاشم در این فیلم این بود که با بهترین های سینمای ایران کار کنم که این اتفاق میسر شد و امیدوارم فیلم خوبی شده باشد. شیبانی دربارهٔ شیوه روایت داستان فیلم اضافه کرد: از اول این شیوه روایت غیرخطی را برای این فیلمنامه در نظر گرفته بودم و این فیلمنامه باید به این شیوه روایت می شد و این بود که تصمیم گرفتم فیلم را به این شیوه روایت کنم.

رضا کیانیان دربارهٔ نقش اش در این فیلم گفت : آشنایی من با ابراهیم شیبانی مربوط فیلم گزارش یک جشن است و آشنایی ما به واسطه ابراهیم حاتمی کیا شکل گرفت. ابراهیم شیبانی کارگردان خلاق و خوش فکری است و فیلمنامه این فیلم مرا جذب کرد و خوشحالم که با گروه جوان همکاری داشتم.

مهناز افشار در پاسخ به خبرنگار هنرآنلاین در خصوص ویژگی های نقش اش گفت: به تفکیک سینمای خاص و عام و اعتقادی ندارم و برای پذیرفتن نقش ها خط کشی نمی کنم. در حین خواندن فیلمنامه درگیر این موضوع بودم که چطوری می توان این همه گره را از داستان این فیلمنامه باز کرد. معتقدم که تغییر ژانر در سبک کاری ام نداده ام.

چهره تازه کار سینمای ایران بهاره کیان افشار دربارهٔ اولین حضور جدی اش در سینما گفت : من فکر می کنم که لطف خداوند بوده است که از اول راه در کنار بزرگان قرار گرفتم.کتر ما دو ماه طول کشید و شرایط کار بسیار سخت و طاقت فرسا بود و شرایط جوی حاکم بر فیلم کارها را به مراتب سخت تر می کرد. ابراهیم شیبانی به لطف بسیاری کرد که به من اعتماد کرد و امیدوارم که وصله ناجوری برای فیلم اش نباشم.

ابراهیم حاتمی کیا و محمدرضا شریفی نیا از مهمانان ویژه این نشست بودند.
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.