نشست عصر امروز کمیسیون امنیت ملی فقط به بررسی اوضاع سوریه اختصاص یافت

اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در نشست عصر امروز این کمیسیون تحرکات اخیر امریکا، اقدامات برخی کشورهای همسایه، آرایش نیروهای معارضان و تحولاتی که اخیرا در این کشور رخ داده است، مورد بررسی قرار گرفت.

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به تشریح جلسه عصر امروز یکشنبه دهم شهریورماه این کمیسیون پرداخت و گفت: این جلسه فقط و فقط در خصوص مسائل مربوط به سوریه بود.

 وی افزود: در این جلسه که باحضور مسئولان امنیتی، سیاسی و نظامی برگزار شده بود، مسائل سوریه از جمله آرایش نیروهای معرضان و تحولاتی که اخیرا در این کشور رخ داده است، مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: همچنین تحرکات اخیر امریکا و اقدامات برخی کشورهای همسایه به طور دقیق بررسی شد.

وی تاکید کرد: جمع‌بندی جلسه این بود که اولا جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا جنگی صورت نگیرد چراکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری حمله به سوریه انداختن کبریت در انبار باروت است.

نماینده ورامین و قرچک تصریح کرد: اگر جنگی هم در سوریه اتفاق بیفتد قطعا کشورهای مسلمان و مستقل سکوت نخواهند کرد و نهایت اینکه دولت سوریه در وضعیتی است که بتواند به اینگونه حملات پاسخ دهد.

وی تاکید کرد: سوریه حداقل عراق و افغانستان نیست که امریکایی‌ها بخ راحتی بتوانند حمله کنند به این کشور و بازنده چنین حمله احتمالی امریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

انتهای‌پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.