نشست مشترک پست بانک و فرمانداری

۳۰م دیماه ،

بینا- نشست مشترکی بین فرماندار تهران و مسئولان پست بانک منطقه یک تهران به منظور گسترش همکاری ها و ارائه خدمات مطلوب بانکی به هموطنان برگزار شد.
به گزارش بینا، در این نشست که در محل سرپرستی منطقه مذکور برگزار شد عیسی فرهادی فرماندار تهران بر ایجاد تعامل بیشتر و استفاده از بسترهای الکترونیکی پست بانک در سطح تهران به ویژه روستاهای اطراف تاکید و از انتقال منابع فرمانداری و حساب ها و منابع دهیاری ها به این بانک نیز استقبال کرد.
همچنین در این نشست مجتبی باقری مدیرشعب منطقه یک تهران ضمن ارائه گزارش عمکلرد اظهار داشت: درحال حاضر پست بانک در تمامی نقاط کشور به ویژه روستاها و نقاط دوردست و محروم از طریق دفاترخدمات بانکی حضوری فعال دارد و به عنوان بازوی دولت در تحقق اهداف و پروژه های ملی از جمله پرداخت یارانه ها، توزیع سودسهام عدالت، پرداخت حقوق مددجویان و بازنشستگان و سایر خدمات بانکی اقدام می نماید.
وی افزود: پست بانک ایران با نصب دستگاه های خودپرداز(ATM)، پایانه فروش(POS)و پایانه شعب(Pin Pad) و نرم افزارهای لازم در دفاترخدمات بانکی مناطق شهری و روستائی همگام با حوزه بانکداری کشور به توسعه بانکداری الکترونیکی توجه جدی داشته است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.