نشست معاون طرح و برنامه ستاد هواداران مردمی قالیباف با بازرگانان نمونه

محمد رضا نوایی لواسانی در جمع تعدادی از بازرگانان و صادرکنندگان نمونه گفت : اقتصاد مقاومتی بدون جهاد اقتصادی تحقق نمی­یابد. تجربه ثابت کرده بازرگانان ایرانی با اعتقادی که به ایران اسلامی دارند بهترین رزمندگان این جبهه مقاومت اقتصادی هستند، ما در ایران صادرکنندگان نمونه­ای داریم که حتی در بسیاری ازموارد برای حفظ آبرو و شان کالای ایرانی ضررهای مالی را به جان خریدند .
مشاور اسبق معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در این نشست با تاکید بر قابلیتهای تجاری ایران افزود: با وجودی که  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جهت توسعه روابط بازرگانی هر ساله قدمهای زیادی برداشته شده است و این مقوله به سرعت در حال پیشرفت است ولی بر این باورم که ظرفیتهای کمی در این حوزه آزاد سازی شده است .
وی دلیل ضعف های صادرات را عدم اجرای قوانین و ندادن امتیازات به موقع و دقیق صادرات دانست و بیان کرد : اگر همین قوانین تشویقی برای صادرات به موقع و صحیح اجرا شود ، جهش حداکثری به سمت تولید و صادرات خواهیم داشت ، مابایستی در حوزه اقتصاد اتاق فکری متشکل از همه بازرگانان با هر سلیقه سیاسی داشته باشیم که تنها دکتر قالیباف قصد دارد در برنامه­های خود از ظرفیت این عزیزان استفاده کند.

معاون طرح و برنامه ستاد هواداران مردمی دکتر قالیباف تاکید کرد : بازرگانان شیعه در کشورهای مختلف بدون هیچ ارتباط زنجیره­ای با هم در حال کارهستند که اگر این حلقه ارتباطی بین این عزیزان ساخته شود بسیاری از مشکلات فعلی و افتصادی واردات و صادرات حذف می­شود .

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.