نشست نمایندگان مجلس با احمدی‌نژاد درباره طرح سوال برگزار می‌شود

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عضو هئیت‌ رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس، از نشست نمایندگان مجلس با احمدی‌نژاد در روز ۲۸ آبان‌ در نهاد ریاست جمهوری خبر داد.

حسینعلی حاجی‌ دلیگانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رئیس‌جمهور در روز یکشنبه هفته آتی ۲۸ آبان‌ ماه خبر داد و گفت: در جلسه هیئت‌ رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس‌ با احمدی‌نژاد که در تاریخ ۳۰ مهر‌ ماه و در جهتی تلاش جهت ایجاد همدلی بیشتر بین روسای سه قوه و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری‌ مبنی بر همدلی بیشتر بین روسای قوا انجام شد، رئیس‌جمهور اظهار تمایل کرد که نشست دیگری با حضور همه نمایندگان مجلس برگزار شود.

وی ادامه داد:‌ این دعوت هم‌اکنون توسط لطف‌الله فروزنده، معاون پارلمانی ریاست جمهوری صورت گرفته و این نشست ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۲۸ آبان‌ ماه) و در محل سالن شهید iبهشتی نهاد ریاست جمهوری انجام خواهد شد.

عضو هیئت‌ رئیسه فراکسیون اصولگرایان با اشاره iبه محورهای این نشست اظهار داشت: در این نشست مسائل مربوط iبه ارز، معیشت و مسائل روز کشور بحث و بررسی خواهد شد ضمن آنکه موضوع طرح سوال نیز  از جمله محورهای این نشست است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.