نشست های تخصصی «عوامل مؤثر بر رشد جسمی و ذهنی کودکان»

در گرامیداشت هفته ملی کودک ۲ نشست تخصصی در خصوص عوامل تأثیر گزار بر رشد جسمی و ذهنی کودکان در مرکز برنامه ریزی هدفمند کودکان و نوجوانان مجموعه سعدآباد برپا می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه سعدآباد؛ هنگامه نیاورانی با اشاره به عناوین این نشست ها، گفت : نشستی با عنوان «تأثیر نمایش های کودکان بر رشد جسمی و ذهنی کودک» با سخنرانی دکتر جولایی در روز سه شنبه ۱۸ مهر ماه و همچنین سمینار دیگری تحت عنوان «تأثیر برنامه های تلویزیون بر رشد جسمی و ذهنی کودکان » توسط دکتر اکبر عالمی در روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه برگزار می گردد .
مسؤل مرکز کودک سعدآباد افزود : در این سلسله نشست ها که با حضور اساتید ، پژوهشگران ، خانواده ها، دانشجویان و علاقمندان ، بطور رایگان از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در مرکز برنامه ریزی هدفمند کودکان و نوجوانان برگزار می شود ، زمانی نیز برای پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده است.
گفتنی است؛ علاقمندان جهت شرکت و بهره گیری از سمینارهای مذکور می توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ به نشانی خیابان ولیعصر ، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه سابق) ،انتهای خیابان طاهری، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مراجعه نمایند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.