نشست هماهنگی جشنواره تئاتر در کبود راهنگ برگزار شد

به گزارش ایرنا در نشست هماهنگی که عصر روز شنبه با حضور مسئولان دستگاه های مختلف و ادارات مختلف همراه بود رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کبود راهنگ با اشاره به میزبانی شهرستان در جشنواره تئاتر گفت: بایستی در این میزبانی بهترین شرایط را فراهم آوریم.

سید حسین جعفری با اشاره به سوابق درخشان شهرستان در دوره های قبلی جشنواره های فیلم و دیگر جشنواره ها افزود: شور و نشاطی برای کودکان کبود راهنگی بهترین رهاورد این جشنواره است.

وی تصریح کرد: اداراتی همچون اداره آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره برق و فرمانداری و بخشداری ها نقش تاثیرگذاری در برگزاری این جشنواره دارند.

جعفری با تاکید بر اینکه این جشنواره طی روزهای برگزاری برنامه های مختلف دیگری را هم خواهد داشت خاطر نشان شد: برگزاری نمایشگاه کتاب کودک در کنار مسابقات مختلف فرهنگی و هنری از جمله برنامه های این روزها است که باید به نحوی مطلوب برای آن برنامه ریزی کرد.

در این نشست معاون اداره آموزش و پرورش کبود راهنگ با اشاره به اینکه مدارس در طول برگزاری جشنواره تئاتر دارای برنامه هایی در این خصوص است گفت: برای برگزاری هر چه باشکوه این جشنواره تمام امکانات این اداره در اختیار مجموعه فرهنگ و ارشاد خواهد بود.

سهیلا اسدزاده گفت: حضور گروه های مختلف در دو نوبت صبح و بعدازظهر خواهد توانست بسیاری از دانش آموزان و کودکان و نوجوانان را در این جشنواره سهیم کند.

وی خاطر نشان شد: برای برگزاری نمایشگاه کتاب تدارک لازم دیده شده است و در تعدادی از مدارس این نمایشگاه بطور سیار فعالیت خود را خواهد داشت.

معاون اداره آموزش و پرورش کبود راهنگ هم در این نشست گفت: نمایش «قصه گرگ گرسنه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی مسلمی در ایام برگزاری نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان کبودراهنگ برنامه خواهد داشت.

علی سیف یار افزود: این نمایش صبح ها برای مدارس و بعدازظهرها برای عموم در مجتمع فرهنگی هنری جوان شهرستان کبودراهنگ به اجرا گذاشته می شود.

وی تاکید کرد: برگزاری مسابقه نقد تئاتر یکی از برنامه هایی است که پس از هر اجرا صورت خواهد گرفت.

نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از ۱۶ تا ۲۲ مهر ماه برگزار می شود.

۷۵۲۷/۵۵۱

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.