نصب المان حجمی در بزرگراه امام علی با الهام از کتاب نهج البلاغه

۰۱ تیرماه ۱۳،

معاون خدمات شهری منطقه ۴ گفت: با همکاری سازمان زیبا سازی در خصوص نصب مجموعه های مذهبی در سطح منطقه حجمی با الهام از کتاب مقدس نهج البلاغه دربزرگراه امام علی (ع) نصب شد.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: این اثر مجموعه ای از یک پر نمادی از قلم و حرکت با مفهومی از آزادی و آزادگی که دو خطبه ازامام علی بر روی آن حک شده و طرحی از کتاب که برگرفته از صفحات کتاب نهج البلاغه است.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ ادامه داد: این مجموعه اثر هنرمندان مهدی توسلی و سعید رزاقی است که از جنس آهن پرداخت شده و به مساحت ۳۶ متر مربع است و همچنین المانی برگرفته از کلام متبرک سبحان اله از جنس آهن پرداخت شده، به رنگ سفید و به مساحت ۸ متر مربع اثر هنر مند سعید رزاقی در بزرگراه شهید زین الدین نصب شده.
وی در ادامه به دیگر اقدامات انجام شده این حوزه اشاره کرد و اظهار داشت: اداره زیبا سازی منطقه با همکاری عوامل اجرایی نواحی ۹ گانه نسبت به شناسایی تابلوهای دیوار کوب منازل و معابر سطح نواحی که نیاز به تعویض و یا ترمیم داشته اند اقدام کرد.
ناصحی خاطر نشان کرد: در این خصوص ۹۸ تابلو تعویض شد و ۶۰۰ پیام شهروندی در قالب پیام های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ بازدید و پاسخ داده شد. /ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.