نصب بنرهای عفاف و حجاب در نمایشگاه‌ کتاب قابل تقدیر بود

یکشنبه ۲۴ اردیبهشت – ۰۳:۵۷:۰۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

حداد عادل تاکید کرد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نصب بنرهای تبلیغات عفاف و حجاب در نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران قابل تقدیر است، زیرا این بنرها پیام های معنوی و فرهنگی تاثیرگذاری را برای افراد با خود به همراه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، غلامعلی حداد عادل، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نصب بنرهای تصویری و مکتوب رعایت عفاف و حجاب در نمایشگاه‌های بین‌المللی به این دلیل اهمیت دارد که نه تنها به مردم ایران بلکه به همه ناشران خارجی که در نمایشگاه حضور دارند،  اهمیت ارزش‌های موجود در کشورهای اسلامی را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه بنرهای عفاف و حجاب پیام فرهنگی و معنوی دارد، تصریح کرد: نمایشگاه کتاب فرصتی است تا به همگان یادآوری کنیم عفاف و حجاب ضرورتی است که همگان باید در کشور اسلامی رعایت کنند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نصب بنرهای تبلیغاتی عفاف و حجاب موجب تقویت اعتقادات افرادی که حجاب خود را حفظ می‌کنند، می شود. همچنین بر افرادی که کمتر این موارد را رعایت می‌کنند، تاثیر مثبت  معنوی خواهد داشت و باعث می شود تا به انجام این فریضه واجب نزدیک تر شوند.
سایت نمایشگاه به آدرس www.tibf.ir قابل دسترس است.
همچنین شماره تماس ۹۰-۸۸۴۹۶۲۸۱  جهت ارتباط با ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه است.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۳۱۵۵۷۰۵۶۴۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.