نصب سرپناه در ایستگاه های تاکسی شمال تهران

اردیبهشت ۱۴۰۳

به منظور تامین رفاه و آسایش شهروندان و مسافران خطوط تاکسیرانی ، شهرداری منطقه ۳ اقدام به نصب سرپناه در میدان ونک کرده است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهدی طیبانی معاون حمل ونقل و ترافیک این منطقه با اعلام این خبر گفت  : به منظور تامین رفاه حال شهروندان و تشویق آنها به استفاده از وسایل نقلیه عمومی این منطقه اقدام به نصب سرپناه به همراه صندلی درپایانه تاکسیرانی میدان ونک کرده است .
 
وی در ادامه همچنین تصریح کرد: از سوی دیگر  سرپناههای  ایستگاه تاکسی خیابان برزیل ابتدای خیابان نیلو و سرپناه های ایستگاه تاکسی انتهای خیابان ونک رنگ آمیزی شد.
 
معاون حمل ونقل وترافیک افزود :نصب استیکرها که پیامهای آموزشی را به صورت تصویرونوشته های کوتاه به شهروندان منتقل می کنندحائز اهمیت است برهمین اساس حوزه  معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه۳  استیکرهای آموزشی را بربدنه سرپناه های ایستگاه تاکسی درپایانه تازه ونک نصب کرد.
 
طیبانی در خاتمه اظهار داشت : به منظور توسعه حمل و نقل عمومی ، جلوگیری از ازدحام ترافیکی و تسهیل دسترسی شهروندان به مقاصد مورد نظر  پهلوگاه تاکسی در میدان ونک ابتدای بزرگراه شهید حقانی و خیابان پاسداران مقابل پادگان ۰۶ ارتش احداث شد. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.