نصب موتور ایرانی روی وانت‌ مزدا

۱۹اردیبهشت،

معاون نیرومحرکه ایران خودرو گفت: برای تولید و نصب موتور او. اچ. وی. جی. ۲ روی وانت های مزدا، مذاکراتی میان ایران خودرو و مزدا (بهمن موتور) آغاز شده و با نهایی شدن آن، قراردادی میان این دو شرکت بسته می گردد.

فرشید افتخاری افزود: در چارچوب همکاری میان دو شرکت، ایران خودرو پیشنهادها و الزامات مورد نظر خود برای نصب این موتور بر روی محصولات مزدا را به این شرکت داده است.

وی برخورداری از استاندارد یورو۴ را از ویژگی‌های موتور او. اچ. وی. جی. ۲ دانست و گفت: نمونه‌هایی از این موتور به شرکت مزدا داده و آزمون‌های لازم روی آن انجام شده است.

افتخاری ظرفیت ایران خودرو برای تولید موتور او. اچ. وی. جی. ۲ را روزانه ۹۰۰ دستگاه ذکر و اظهار امیدواری کرد که با رفع مشکلات موجود در این زمینه، تولید این موتور به عدد ظرفیت واقعی برسد.

معاون نیرومحرکه ایران خودرو افزود: موتور او. اچ. وی. جی. ۲ که نسخه بهبود یافته موتور او اچ وی گاز سوز است، پیشتر روی روآ نصب می شد و امروز روی وانت باردو و وانت پی.یو۱ نصب می گردد، ولی برای نصب روی وانت‌های مزدا تغییراتی روی گیربکس آن انجام و تست‌های لازم با موفقیت به انجام رسیده است.

وی برخورداری از استاندارد یورو۴ را ویژگی تمامی قوای محرکه مورد استفاده در محصولات ایران خودرو ذکر و اظهار کرد: با توجه به هماهنگی انجام شده، قرار است شرکت نفت نیز سوخت منطیق با استاندارد یورو ۴ را در شبکه سراسری سوخت‌رسانی تامین کند.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت
ساعت ارسال : ۱۱:۲۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.