نصب نرم‌افزار دستور پرداخت گروهی پایا

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

بانک توسعه صادرات ایران در اولین گام به منظور ارایه خدمات بانکداری شرکتی، نرم‌افزار تولید فایل پرداخت گروهی پایا را طراحی و در اختیار مشتریان این بانک قرار داد

خبراقتصادی:دستــور پرداخت‌های گروهی عمدتاً برای پرداخت‌های تجاری کاربران شرکتی و سازمانی نظیــر پرداخت حقوق و مستمری، پرداخت سود سهام و پرداخت های انتقالی با تعداد بسیار کاربرد دارد.

در این طرح شرکت‌ها و سازمان‌هایی که حساب اصلی آنها در بانک توسعه صادرات ایران است می‌توانند بدون الزام مشتریان خود به افتتاح حساب در این بانک، از طریق تکمیل و ارسال فرم‌های مربوطه که در این نرم افزار موجود می باشد وجه مربوطه را به حساب اشخاص در هر بانک دیگر پرداخت نمایند .

داشتن حساب در بانک توسعه صادرات ایران و ارائه مدارک شناسایی در هنگام تکمیل فرم درخواست خدمت برای مشتری تنها الزامات استفاده از این خدمت بوده و در حال حاضر بانک هیچ کارمزدی در قبال این خدمت اخذ نمی نماید.

مشتریان می توانند پس از مطالعه دقیق دستورالعمل طرح با تکمیل فرم مربوطه و تحویل فایل به شعبه بانک توسعه صادرات از این خدمت بهره مند گردند.

خاطرنشان می‌شود ساعت واریز و انتقال وجه از طریق سیستم پایا ساعات ۶:۰۰ ، ۹:۳۰  ، ۱۱:۳۰ ، ۱۳:۳۰ ، ۱۵:۳۰ ، ۱۸:۰۰ ، ۲۰:۰۰ می‌باشد.

توجه:

  • برای نصب این برنامه، فایل آن را از اینجا دانلود کنید. paya.rar -9.03MB
  • بعد از اینکه فایل فشرده زیر را دانلود کردید آنها را از حالت فشرده خارج کرده و بر روی EDBIPAYA.exe دوبار کلیک کنید.
  • برای اولین بار لازم است کلمه رمز تازه مدنظر خود را وارد کنید و در زیر مجددا آن را تکرار نمایید.
  • لطفا برای ورود در دفعات بعدی، با نام کاربری admin   وارد شوید.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.