نصب پلاک های تازه در تمامی معابر سطح منطقه ۸

۱۸م آذر ،

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۸ از نصب تابلوهای دیوارکوب تازه در معابر سطح محدوده طبق مصوبه سازمان زیباسازی شهرداری تهران،تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر گفت: اجرای این طرح در فاز اول با اولویت دهی به پیام های سامانه مدیریت شهری ۱۳۷،جمع آوری پلاک های فرسوده در حال اجراست و تا پایان سال جاری اجرای این طرح به پایان می رسد.
وی با اشاره به طرح تعویض پلاک های قدیمی گفت: پلاک های تازه نصب شده با طرح تابلوهای ترافیکی یکسان شده تا بی نظمی و اعتشاشات بصری کاهش یابد.
وی افزود: از شهروندان مشارکت جوی منطقه درخواست می گردد در صورت ملاحظه پلاک های فرسوده و یا بی نام و نشان با سامانه ۱۳۷، ناحیه مربوطه و یا زیباسازی منطقه تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به تعویض پلاک های معابر سطح محدوده اقدام شود.
فرخی گفت: این طرح در راستای ساماندهی و بروز رسانی پلاک های دیوارکوب معابر سطح محدوده و با هدف زیباسازی منظر شهری،اجرا می گردد.
وی در پایان خاطر نشان کرد:مشخصات شهرداری،ناحیه و اسم خیابان بصورت کامل روی این پلاک های تازه طراحی شده است که کامل تر و زیباتر از پلاک های قدیمی است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.