نصب چراغ‌گردان در سرویس مدارس

جام جم آنلاین: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از نصب چراغ‌گردان در سرویس مدارس هنگام سوار و پیاده ‌کردن دانش ‌آموزان خبر داد.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از سازمان تاکسیرانی، تفاهمنامه سرویس مدارس تهران توسط سید علی یزدیخواه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، محمد احمدی بافنده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، سردار حسین رحیمی رییس پلیس راهور تهران بزرگ، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و سید مهدی حسینی پویا قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران امضا شد.

این تفاهمنامه در آستانه بازگشایی مدارس با هدف تأمین امنیت و سلامت در تردد دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران امضا شد.

در این جلسه، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از نصب چراغ‌گردان در سرویس مدارس هنگام سوار و پیاده ‌کردن دانش‌آموزان خبر داد.

محمد احمدی بافنده گفت: شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی در مناطق مختلف تهران هماهنگ با آموزش و پرورش هستند و هماهنگی‌های لازم برای ساماندهی سرویس مدارس انجام شده است.

وی افزود: برنامه‌ای را پیش‌بینی کردیم که بر اساس آن برای سرویس‌های مدارس چراغ‌گردان در نظر گرفته شود تا در هنگام سوار و پیدا کردن دانش‌آموزان، چراغ‌گردان را نصب کنند.

بافنده به افزایش سهم تاکسیرانی در جابجایی دانش‌آموزان نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و اظهارداشت: در سال‌ ۸۷، سهم جابجایی دانش‌آموزان شش درصد بود که هم اکنون به بیش از ۶۰ درصد رسیده است.

وی بر نصب برچسب سرویس مدارس در شیشه عقب خودروهایی که به عنوان سرویس مدارس فعالیت می‌کنند، تأکید کرد و افزود: نام راننده به صورت کد سیستمی در این برچسب درج شده است؛ ضمن اینکه شماره پیامکی نیز برای دریافت پیشنهادات و شکایات پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اضافه کرد: این سازمان آمادگی دارد که اگر آموزش و پرورش در نظر دارد که در روزهای پنجشنبه برنامه اردویی یا بازدید برای دانش‌آموزان برگزار کند با این اداره کل همکاری داشته باشد.

وی به آموزش رانندگان سرویس مدارس نیز اشاره کرد و افزود: آموزش رانندگان خودرویی که به عنوان سرویس مدارس در نظر گرفته شدند در مناطق ۲ و ۱۷ آغاز شده است.

بافنده در خصوص نرخ سرویس مدارس نیز گفت: نرخ سرویس مدارس بر اساس کرایه مصوب تهران تعیین می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.