نصرالله تاجیک از طریق خاک عمان بامداد فردا وارد تهران می‌شود

۲۸م آذر ،

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نصرالله تاجیک سفیر سابق کشورمان در اردن بامداد فردا با قشقاوی معاونت امور کنسولی وزارت امور خارجه از طریق خاک عمان وارد کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، رامین مهمانپرست سخنگوی دستگاه دیپلماسی در جلسه هفتگی سخنگویی که صبح امروز در وزارت امور خارجه برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام موسی کاظم(ع) در پاسخ به سوالی مبنی بر سفر احمدی نژاد به ترکیه گفت: دفتر ریاست جمهوری توضیحات لازم را در اینباره مطرح کرده است و سفر وی به ترکیه لغو شده است.

وی در مورد کنسولگری ایران در هرات تصریح کرد: بعد از اینکه اقدامی دربارهٔ کنسولگری در هرات صورت گرفت که توأم با تظاهرات عده‌ای اشخاص خاص با هدفی خاص صورت گرفته بود عنوان شد که ما بحث خسارت کنسولگریمان را در دست پیگیری داریم و سفارت کشورمان در هرات به کارش ادامه می‌دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در استقرار موشک پاتریوت در ترکیه افزود: ما موضع خودمان را پیرامون استقرار موشک‌های پاتریوت در ترکیه قبلا اعلام کردیم و همه کشورهای منطقه باید تلاش کنند تا ثبات و امنیت در منطقه برقرار شود بویژه کشورهای ناتو و غربی که سوابق خوبی در منطقه ندارند و ریشه‌های بی‌ثباتی در آنها دیده می‌شود.

وی ادامه داد: مذاکرات ما با کشورهای منطقه در حال انجام است و باید کمک کشورهای منطقه شرایطی ایجاد کند تا ثبات در منطقه فراهم شود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی دربارهٔ بازگشت نصرالله تاجیک به ایران گفت: نصرالله تاجیک بامداد فردا از طریق عمان و با استقبال حسن قشقاوی معاون امور کنسولی کشورمان در عمان وارد خاک ایران خواهد شد.

خبر درحال تکمیل است ……


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.