نصرتی:با وفاق ملی به جام جهانی می‌رویم

۱۴ام بهمن ،

محمد نصرتی در گفت‌وگو با ایسنا، دربارهٔ‌ی اردوی جدید تیم ملی برای دیدار برابر لبنان گفت: خدا را شکر جو خوبی بر تیم ملی حاکم است و همه برای موفقیت در این دیدار متحد شده‌ایم.

او در ادامه افزود: انتظار دعوت شدن به تیم ملی را داشتم چراکه از زمانی که در تراکتور هستم بدون حاشیه به فکر پیشرفت فوتبالی خودم هستم و در شرایط جسمانی و فنی بسیار خوبی قرار دارم.

مدافع تیم ملی دربارهٔ دیدار چهارشنبه تیم ملی برابر لبنان هم گفت: امیدوارم روز خوبی را مقابل لبنان داشته باشیم که هم بر روحیه بازیکنان تیم ملی تاثیر بگذارد و هم زهر چشم خوبی به لبنان(هم‌گروه ایران در انتخابی جام جهانی) نشان دهیم. به همین دلیل از مردم، رسانه‌ها، مسئولان و فدراسیون فوتبال می‌خواهم تا حمایت همه جانبه‌ای از ما داشته باشند چراکه با یک وفاق عمومی به جام جهانی می‌رویم و همه سرنوشت فوتبال ما به حضور در جام جهانی بستگی دارد.

نصرتی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا دربارهٔ شرایط تراکتورسازی گفت: وضعیت تراکتورسازی مطلوب است اما متاسفانه دو بازی اخیرمان را مساوی کردیم و با بدشانسی در مقابل صبا موفق به کسب برد نشدیم و قدر موقعیت‌های خودمان را ندانستیم.

او در پاسخ به اینکه با توجه به نتایج دو هفته اخیر تراکتور آیا شانس این تیم برای قهرمانی کم نشده است، گفت: این حرف را قبول ندارم. ما سه امتیاز از استقلال عقب هستیم و در ۱۰ هفته باقی مانده مطمئنا این فاصله جبران می‌شود و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

نصرتی در پاسخ به اینکه آیا می‌تواند با وجود بازی چهارشنبه تیم ملی، در روز جمعه برابر ملوان به میدان برود، گفت: هنوز مشخص نیست که در ترکیب تیم ملی قرار دارم یا خیر ولی فکر می‌کنم یکی از دلایلی که ما در نیمه دوم جلوی ذوب آهن از لحاظ بدنی کم آوردیم و بازی با تساوی به پایان رسید همین فشردگی مسابقات بود. این فشردگی برای تیم‌های شهرستانی آسیب بیشتری دارد و به سود دو تیم استقلال و پرسپولیس است چراکه تیم‌های شهرستانی برای سفر به شهرهای دیگر باید به تهران پرواز کنند و از آنجا هم به شهرهای دیگر بروند و این به تیم‌های شهرستانی لطمه وارد می‌سازد اما می‌بینیم دو تیم تهرانی نیاز به این کار ندارند.

او در ادامه افزود: ما برای سفر به آبادان چیزی حدود ۱۰-۱۲ ساعت در راهیم و از سویی دیگر شرایط زمین را هم باید در نظر بگیرید. زمین تبریز یخ می زند و مانند این است که در آسفالت بازی می کنید. من به تونی اولیویرا (سرمربی تراکتور) چند روز قبل از بازی ذوب آهن گفتم فشار تمرین را کم کند که شاید تصور کرد من خستگی خودم را بهانه می‌کنم تا کم کاری کنم ولی بعد از بازی با ذوب آهن و پس از اعتراض اکثر بازیکنان تراکتور به سرمربی تیم که فشردگی بازی‌ها سبب خستگی آنها شده و توان فنی آنها را کاهش می‌دهد، خود او تمرینات را سبک‌تر کرد و نتیجه آنر ا در مقابل صبا دید که چقدر تیم ما مسلط بر بازی بود و بدشانسی مانع از کسب سه امتیاز در آن دیدار شد.

مدافع تیم تراکتور دربارهٔ‌ی شرایط تیم ملوان گفت: ملوان تیم خوبی است و از بازیکنان خوبی بهره می‌گیرد. از سویی همواره مقابل تیم‌های مدعی بازی خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد و حضور سه، چهار بازیکن از این تیم در تیم ملی نشان دهنده‌ی خیلی چیزهاست.

او در ادامه در پاسخ به دلیل نباختن تراکتور در تبریز گفت: ما خارج از خانه هم در طول فصل اخیر کم باخته‌ایم و با داشتن سه باخت رکورد کمترین تعداد باخت را در اختیار داریم که یکی از باخت‌ها مقابل فجرسپاسی بود که احساس می‌کردیم بر روی موزائیک بازی می‌کنیم و عملا به زمین باختیم. دومین باختمان جلوی ذوب آهن بود که من در آن بازی نبودم و سومین باختمان هم مقابل فولاد بود که بدشانسی آوردیم و در شش دقیقه دو گل خوردیم. از طرفی دیگر مساوی در تبریز کم از باخت برای ما نیست، آن هم جلوی تیم‌هایی مانند آلومینیوم، داماش و ذوب آهن.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.