نصرتی: اختلاف جلالی با من و کاظمیان شایعه خنده‌دار است/ فجر را می‌بریم تا اول خودمان و خانواده و بعد هواداران را شاد کنی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

محمد نصرتی

 

مدافع تراکتور در آستانه بازی با فجر اعتقاد دارد که هیچ اختلافی بین او و جلالی نیست و تراکتور در شرایط خوبی است که می‌تواند با شکست فجر خودش را در جمع مدعیان نگه دارد. مصاحبه پایگاه اینترنتی گل با محمد نصرتی را بخوانید.

بازی با فجر در شیراز با توجه به برد آنها مقابل سپاهان سخت به نظر می‌رسد؟

خب فجر در هفته قبل سپاهان را برده و نشان داده است که خطرناک است ما فیلم بازی آنها را دیدیم و روی نقاط ضعفشان کار کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم با شکست آنها اول برای خودمان و خانواده و بعد تماشاچی شادی فراهم کنیم.

اینکه می‌گویند آقای جلالی با تو کاظمیان مشکل دارد درست است؟

(می‌خندد) چه مشکلی داشته‌ایم؟! من با آقا مجید ۲ سال در پاس بودم و همیشه رابطه خوبی با ایشان داشته‌ام. هیچگونه اختلافی آقای جلالی با من و کاظمیان ندارد و همه این‌ها شایعه‌ای خنده‌دار است.

قبول داری تیمتان چند بازی را با خوش‌شانسی برد؟

به نظر من بی‌ا نصافی است چرا که ما در بازی با سپاهان ۳ تا تک به تک داشتیم که رحمان احمدی گرفت. در بازی با ذوب آهن هم موقعیت‌های بسیاری داشتیم و در نهایت هم بردیم. بی‌ انصافی است که بگویند با شانس این بازی‌ها را بردیم. ما هم خوب بازی کردیم هم بازی‌ها را بردیم. در بازی با مس هم اگر بازی مساوی شد آنها با خوش‌شانسی مواجه شدند و ما نتوانستیم از موقعیت‌های فوق‌العاده‌‌مان استفاده کنیم.

کلا انگار در خانه بدشانس میباشید، سبب خاصی دارد؟

بدشانسی نیست به نظرم چون مدتی است که نبردیم مقداری برایمان سنگین شده است. باید سعی کنیم در بازی‌هایی که در خانه داریم در ۱۵، ۲۰دقیقه اول بتوانیم گل بزنیم تا بتوانیم بازی را به کنترل خودمان در بیاوریم تا بتوانیم بازی ببریم.

 

سایت گل

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.