نصرتی: فرقی ندارد با فولاد بازی کنیم یا پرسپولیس/ مربی تراکتور باید با بازیکنان بزرگ کار کرده باشد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محمد نصرتی معتقد است که تراکتورسازی در بازی با راه آهن آرامش داشت و همین موضوع باعث شد تا آنها به نیمه نهایی جام حذفی صعود کنند.

نصرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین ابتدا در مورد دیدار با راه آهن و صعود به نیمه نهایی جام حذفی گفت: «برد روحیه‌بخشی بود و در این شرایط به این پیروزی نیاز داشتیم. جام حذفی یک میان‌بر برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا است و می‌توان با ۴ یا ۵ بازی سهمیه آسیا را گرفت. متاسفانه در سال‌های گذشته با بدشانسی یا در ضربات پنالتی حذف شدیم ولی امیدواریم این‌بار در جام حذفی بتوانیم قهرمان شویم.»
نصرتی در خصوص اولین برد تراکتور در غیاب مجید جلالی و اینکه چه عاملی باعث شد تا تیمش برنده شود افزود:« ما حاشیه نداشتیم به همین دلیل بردیم. تراکتور در این مسابقه آرامش داشت و از طرفی تماشاگران هم به خوبی تیم را تشویق کردند و خوشحال که آنها با رضایت ورزشگاه را ترک کردند. ما به حمایت هواداران برای قهرمانی در جام حذفی نیاز داریم.»
نصرتی در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهی در نیمه نهایی با پرسپولیس باز کنید یا فولاد افزود:« پرسپولیس یا فولاد برای ما فرقی ندارد و منتظر هستیم تا حریفمان در این مرحله مشخص شود. ما با هر تیمی بازی کنیم محکوم به برد هستیم و باید در جام حذفی قهرمان شویم. حالا که قهرمانی در لیگ کمی سخت شده است، می‌توانیم در جام حذفی به قهرمانی رسیده و در لیگ برتر هم سهمیه آسیا را به دست بیاوریم.»
نصرتی در مورد بحث انتخاب سرمربی جدید تراکتور و اینکه می‌گویند قرار است تونی اولیویرا دوباره به این تیم برگردد افزود:« من نمی‌دانم باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت و این مسائل را هم در حد شنیده‌ها دنبال می‌کنیم. تونی مربی خوبی است که از تراکتور شناخت دارد و باید دید بحث حضور او در تراکتور به کجا خواهد رسید. ما در این شرایط به مربی‌ای نیاز داریم که تجربه داشته باشد، در کارنامه مربیگری‌اش قهرمانی وجود داشته باشد و در بازی‌های بین‌المللی بی‌تجربه نباشد. نکته مهم دیگر این است که باید مربی جدید تراکتور سابقه کار کردن با بازیکنان بزرگ را هم داشته باشد.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.