نصرتی: مشکلات مالی را حل کنند تا با خیال راحت در آسیا بازی کنیم

۲۴م اسفند ،

نصرتی گفت: مدیران باشگاه قول داده اند که مشکلات مالی را حل کنند البته تیم های دیگر هم مشکل دارند اما تیم ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و با حل مشکلات با خیال راحت تر در آسیا بازی می کنیم.

محمد نصرتی مدافع تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار  داشت: بازی ما و الجیش قطر بازی خوبی بود ما در خانه حریف گل زدیم و بازی در اختیار ما بود و می‌توانستیم گلهای بعدی را بزنیم اما روی ضد حمله گل خوردیم در نیمه دوم داور یک پنالتی به حریف هدیه داد که الجیش روحیه گرفت و از ما جلو افتاد اما خدا را شکر در دقایق پایانی گل مساوی را زدیم و یک  امتیاز گرفتیم.


وی ادامه داد: من اگر اشتباه کنم شهامت آن را دارم که بگویم اشتباه کرده ام اما روی صحنه پنالتی حریف هیچ خطایی نکردم من ۱۵ سال است که در سطح اول فوتبال ایران بازی میکنم و آن صحنه حتی به اندازه یک سرسوزن هم پنالتی نبود و اصلا باورم نمی شود که پنالتی گرفته باشد چون بهترین داور آسیا بازی ما را قضاوت می کرد در آن صحنه اعتراض نکردم و فقط به داور گفتم از شما بعید است که بهترین داور آسیا باشی و این صحنه را پنالتی بگیری تحت هیچ شرایطی آن صحنه پنالتی نبود شنیده ام که یک سری از کارشناسان داوری هم گفته اند گفته اند که پنالتی درست بوده ند اما هر کسی بگوید آن صحنه پنالتی، تا حال پایش به توپ نخورده است.


وی در مورد تساوی تیمش در خانه حریف گفت: بالاخره بازی با الجیش در خانه حریف بود و تساوی خوب است اگر ما بازیهای خانگی مان را ببریم و خارج از خانه هم مساوی کنیم راحت از این گروه صعود می‌کنیم ما باید کاملا هوشیار باشیم و از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کنیم تا از این گروه صعود کنیم.


مدافع تراکتورسازی در مورد الجیش گفت: الجیش مثل بقیه تیم های قطری بازیکنان خارجی بسیاری داشت و فقط ۲ بازیکن این تیم قطری بودند در مجموع الجیش تیم خوبی بود و  اگر نیمه اول برنده به رختکن می رفتیم، راحت می بردیم.


وی ادامه داد: با این تساوی فعلا صدرنشین گروه هستیم و باید همین روند را ادامه بدهیم تا از گرومان صعود کنیم و نماینده خوبی برای کشور عزیزمان در لیگ قهرمانان آسیا باشیم تراکتورسازی تیم بزرگی است و این پتانسیل را دارد تا با حمایت طرفدارانش در آسیا نتایج خوبی بگیرد.


وی در مورد مشکلات مالی تراکتورسازی اظهار داشت: مدیران باشگاه قول داده اند که در ۲-۳ روز آینده مبلغی را به بچه ها پرداخت کنند و ما هم منتظریم تا این اتفاق بیفتد و دریافتی داشته باشیم من دست مردم چک داده ام  و بسیار مشکل دارم البته نه تنها من بلکه همه بچه ها روی قراردادهایی که بسته اند، حساب می کنند و اگر به موقع پول ندهند، فایده ای ندارد.


نصرتی در پایان گفت: مشکلات مالی خدا را شکر تا الان تاثیر آنچنانی روی تیم ما نگذاشته است چون بچه ها ذهن شان را بسیار روی این مساله معطوف نکرده اند اما به هر حال روی بچه ها فشار می آورد بچه های تیم ما با غیرت مثال زدنی بازی می کنند تا در اولین سال حضور تراکتورسازی در آسیا بهترین نتایج را به دست آوردیم مدیران باشگاه قول داده اند که مشکلات مالی را حل کنند البته تیم های دیگر هم مشکل دارند اما  تیم ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و باید مشکلات ما را حل کنند تا با خیال راحت در آسیا بازی کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.