نصرتی: ناپاکی جامعه داوری به من ثابت نشده است/ انصاری‌فرد گفت سبیل به تو می‌آید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پنالتی مشکوک فولاد خوزستان سبب اعتراض شدید بازیکنان، مربیان و مسئولان تراکتورسازی شده است و محمد نصرتی هم تاکید می‌کند که تیمش با این اشتباه ۲ امتیاز حساس را از دست داد.

نصرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین؛ ابتدا در خصوص پنالتی مشکوک فولاد خوزستان می‌گوید: «در این که حق‌وردی یکی از داوران خوب ایران است شکی وجود ندارد و من نمی‌خواهم انگی به او بچسبانم چون کم و بیش از خصوصیات این داور مطلع هستم. با این حال باید بگویم که تصمیم او اشتباه بود و این پنالتی در شرایطی گرفته شد که این روزها حرف و حدیث‌های بسیاری در مورد داوری مطرح است و یک اشتباه تاثیرگذار کافی است تا شایعات بسیاری مطرح شود.»

او ادامه می‌دهد: «اگر این پنالتی برای فولاد گرفته نمی‌شد چه بسا که ما ۳ امتیاز را می‌گرفتیم ولی این اتفاق شیرازه تراکتور را از هم پاشید و حتی جو ورزشگاه را عوض کرد. همین امتیازها می‌تواند در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار باشد و ما در شرایطی بازی را مساوی کردیم که باید برنده می‌شدیم.»

نصرتی در مورد حرف‌های جلالی که اشتباهات محسن قهرمانی در هفته اول را عمدی دانسته است می‌گوید:« ‌این نظر جلالی است و من نمی‌توانم صحبت خاصی داشته باشم ولی در هفته اول هم داوری به ضرر ما بود. آقای دایی گفته که پنالتی تراکتور گل نشد ولی من می‌خواهم بگویم که یک تصمیم اشتباه ربطی به گل شدن یا نشدن ندارد. در بازی با گسترش فولاد هم داوری به ضرر ما بود و در همین بازی با فولاد هم خطای پنالتی روی سعید دقیقی گرفته نشد.»

نصرتی در پاسخ به این سوال که آیا در جامعه داوری ناپاکی دیده می‌شود تاکید می‌کند: «‌ناپاکی در داوری برای من ثابت نشده است ولی اگر چنین چیزی وجود دارد باید بررسی‌های لازم صورت گرفته و با متخلفان برخورد شود. البته من به مسئولان خرده می‌گیرم چون داوری شغل حساس و سختی است و یک داور نباید دغدغه مالی داشته باشد. به نظر من باید دستمزد داوران افزایش پیدا کند و اگر داور دغدغه مالی نداشته باشد، مطمئنا بی‌طرف سوت خواهد زد و حق را ناحق نخواهد کرد.»

مدافع تراکتورسازی در پایان در مورد چهره تازهش می گوید: «من معمولا ته ریش می گذاشتم اما انصاری فرد به من گفت سبیل هم به تو می آید، به همین خاطر تصمیم گرفتم مدتی هم سبیل را امتحان کنم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.