نصرتی: نمی‌دانم بعضی از هواداران دنبال چه اهدافی بودند/ شرایط مالی تراکتور خوب نیست

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – محمد نصرتی مدافع میانی تراکتورسازی تبریز معتقد است که حالا آرامش به این تیم برگشته و تراکتور می تواند با ادامه این روند به قهرمانی فکر کند.

نصرتی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین در مورد برد تراکتور در زمین صبای قم می گوید:«در این بازی تیم ما تحت فشار نبود به همین سبب خوب بازی کردیم و خوب نتیجه گرفتیم.در بازی قبلی اما فشار بسیاری روی تراکتور وجود داشت و وقتی آن بازی سرنوشت ساز را بردیم، وضعیت برای دیدار با صبا بهتر شد.حالا نفس عمیق و راحتی می کشیم و تیم شرایط بهتری پیدا کرده است. فکر می کنم تراکتور روی غلتک افتاده و وضعیت در بازی های آینده بهتر خواهد شد.»
او در مورد شعارهایی که هواداران تراکتور در بازی های قبل سر دادند تاکید می کند:«قبلا وقتی تیم ما شرایط بدی پیدا می کرد یا گل می خورد، همه می گفتند «عیبی یوخ» ولی نمی دانم در هفته های قبل بعضی از هواداران دنبال چه اهدافی بودند.آنها باید بدانند که ما برای موفقیت تیم تلاش می کنیم و هواداران باید از بازیکنان و کادر فنی حمایت کنند.»
نصرتی در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط مالی تراکتور و دریافت حق و حقوق تان راضی میباشید می گوید:«شرایط مالی تراکتور خوب نیست ولی بازیکنان واقعا به این موضوع فکر نمی کنند. من معتقدم هیات مدیره تراکتور و مسئولان استانی باید از تیم ما حمایت کنند تا بتوانیم در سه جام عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشیم.»
مدافع تراکتور در پایان در مورد مدعیان قهرمانی در لیگ برتر می گوید:«تراکتور،استقلال،پرسپولیس،فولاد و سپاهان مدعیان جدی می باشند و از حالا نمی توان گفت چه تیمی قهرمان می گردد. ما هم برای قهرمانی تلاش می کنیم و اگر بازی های خودمان را ببریم نیازی نیست تا توجهی به نتایج مدعیان دیگر داشته باشم.در واقع رقیب اصلی تراکتور برای قهرمانی خودمان هستیم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.