نطق روحانی در سازمان ملل به هیچ وجه از سر ذلت و وادادگی نبود

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: من نطق دیشب آقای روحانی را گوش کردم، آن را مثبت ارزیابی می کنم و تأیید می کنم که هم محتوا، مضامین و مفاهیم درج شده منطقی بود.

غلامعلی حداد عادل: نطق روحانی به هیچ وجه از سر ذلت و وادادگی نبود و در آن اقتدار و اعتقاد به چشم می خورد و در عین حال منطقی هم بود.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با بیان اینکه نطق روحانی همان حرف همیشگی ملت ایران بود دربارهٔ تأثیر تغییر لحن ایران و آمریکا افزود: این تغییر لحن مثبت است و ما باید کمک کنیم تا جایی که ممکن است با نرمش قهرمانانه که رهبری فرموده اند و با حفظ اصول حرف حق خودمان را بیان کنیم و بتوانیم مشکلات را حل کنیم.
 
وی افزود: راستی آزمایی این است که ببینیم آیا این حرف ها به عمل منتهی می گردد یا فقط حرف است همانطور که آنها در صحبت های خود می گویند علاوه بر حرف، اقدامات عملی باشد ما هم عینا همین را می گوییم که نباید به تعارفات و الفاظ اکتفا کنیم و باید اقدامات عملی آغاز شود.
 
رئیس فراکسیون اصولگرایان در پاسخ به این سوال که بعضی تحلیلگران غربی معتقدند امریکا با لغو بعضی تحریم ها گام خود را برداشته و منتظر گامی از سوی ایران است افزود: ما تخلفی نکرده بودیم ما در چارچوب NPTو مقررات بین المللی، غنی سازی صلح آمیز رادر کشور خود  خواستاریم و در این چارچوب حاضریم گفت و گو کنیم.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.