نظارت بر قیمت مسکن مهم‌تر از ساخت است

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید براینکه نظارت بر قیمت و بازار مسکن مهم‌تر از افزایش ساخت و ساز است، گفت: به سبب تقاضای بالای مسکن مهر باید واحدهای مسکونی پیش‌فروش شده تکمیل و تحویل داده شوند و این پروژه در اولویت دولت بعدی باشد.

به گزارش ممتاز : احمد مهرآبادی – رییس سازمان ملی زمین و مسکن – در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تعاونی‌ها و دولت که مبلغی بابت مسکن مهر دریافت کردند باید این واحدها را در دولت بعدی تحویل دهند.

به گفته وی همانگونه که دولت فعلی موضوع واحدهای استیجاری و اجاره به شرط تملیک را با ساخت مسکن مهر تا حدی برطرف کرد باید اولویت دولت بعدی هم ادامه ساخت و سازها و تحویل واحدهای نیمه تمام مسکن مهر باشد.

مهرآبادی با ابراز امیدواری از تحویل واحدهای نیمه تمام مسکن مهر گفت: امیدواریم اولویت اول دولت هرچه سریع‌تر صاحب‌خانه شدن مردم باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی دربارهٔ نظارت بر قیمت و بازار مسکن در دولت بعدی نیز اظهار کرد: نظارت بر قیمت و بازار مسکن مهم‌تر از ساخت و ساز به تعداد بسیار است. همچنین باید در دولت بعدی در کنار رعایت کیفیت به سرعت ساخت و ساز نیز توجه شود.

وی معتقد است: هر دولتی که سر کار می‌آید باید به مرور زمان در امر مسکن تاثیرگذار باشد و ضمن نظارت بر بازار مسکن، بر کیفیت،‌ صنعتی‌سازی و مقاوم سازی نیز توجه کند.

رییس سازمان ملی زمین و مسکن خاطر نشان کرد: در ساخت و سازهای مسکن مهر، واحدهای خود مالک که خود مردم بیشترین دخالت در ساخت داشته‌اند، کیفیت بیشتری دارد.

– ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.