نظام آموزشی جدید در ۳-۳-۶ خلاصه نمی‌شود/ هیچ حق‌التدریسی در کشور نداریم

وزیر آموزش و پرورش کشورمان گفت: نظام آموزشی جدید که شامل چندین مورد از جمله ۳-۳-۶ است، تا ابتدای مهر ماه تثبیت شده و ساماندهی معلمان، ساماندهی مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان، همه به لطف خدا به بهترین نحو انجام پذیرفت.

حمیدرضا حاج‌بابایی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه نظام آموزشی جدید تنها در سیتم ۳-۳-۶ خلاصه نمی‌شود، اظهار داشت: این نظام که شامل چندین مورد از جمله ۳-۳-۶ است، تا ابتدای مهر ماه تثبیت شده و ساماندهی معلمان، ساماندهی مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان، همه به لطف خدا به بهترین نحو انجام پذیرفت.

وی افزود: اجرای این برنامه که دو ماه به جلو افتاده بود در بررسی‌های نشان داده شده از سراسر کشور، کاملا موفقت‌آمیز ارزیابی شده است.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه آموزش معلمان در حد کافی در طول تابستان صورت گرفته است، خاطر‌نشان شد: آموزش‌های تکمیلی نیز در طول سال ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: علی‌رغم تمام مشکلات موجود، کتب درسی بهتر از سال‌های گذشته توزیع شده و اختیار دانش‌آموزان و مدارس قرار گرفته است.

حاجی‌بابایی با یادآوری این نکته که ممکن است تحویل تعداد اندکی از مدارس نوساز یا بازسازی شده تا هفته اول یا دوم مهر ماه به طول بیانجامد که امری طبیعی است اما از لحاظ تجهیزاتی این امر بهتر از سال‌های گذشته انجام شده و کارها روند مثبتی را طی کرده است.

وی در خصوص استخدام حق‌التدریسی‌ها در سطح کشور اظهار داشت: امروز هیچ حق‌التدریسی در کشور نداریم.

وزیر آموزش و پرورش در پایان با برشمردن اقداماتی از جمله تحویل مدارس نوساز و کتب درسی، لوازم‌التحریر و استقرار معلمان در مدارس مناطق زلزله‌زده خاطر‌نشان کرد: تمام تمهیدات آموزشی لازم برای رفاه حال دانش‌آموزان زلزله‌زده از سوی آموزش و پرورش انجام شده است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.