نظام با هیچ گروهی عهد و اخوتی نبسته است

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: چه جریانات اصولگرا و چه اصلاح‌طلبان در جهتی انجام فعالیت‌های سیاسی iبه نظام و مردم احتیاج دارند اما این موضوع را نیز باید در نظر بگیرند که نظام با هیچ گروه و طیفی عهد و اخوتی نبسته است.

احمد نجابت عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات گفت:‌ شرایط قانونی برای هر طیف و گروه سیاسی که در چارچوب نظام فعالیت می‌کنند برای حضور در انتخابات وجود دارد.

وی افزود:‌ چه جریانات اصولگرا و چه اصلاح‌طلبان در جهتی انجام فعالیت‌های سیاسی iبه نظام و مردم احتیاج دارند اما این موضوع را نیز باید در نظر بگیرند که نظام با هیچ گروه و طیفی عهد و اخوتی نبسته است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد:‌ آقایان اصلاح‌طلب iبه سبب اینکه در داخل مجموعه خود اختلافات متعددی دارند هر روز iبه رنگی در می‌آیند و سران آنها از جمله خاتمی یک روز مسئله تقلب در انتخابات را مطرح می‌کنند و یک روز رفع حصر از سران فتنه را؛ لذا نظام هیچگاه منتظر این گونه از جریانات نخواهد بود.

نجابت خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان و سردمداران آنها با این شرایط هیچگاه صلاحیت حضور در انتخابات را نخواهند داشت و تنها در جهتی اختلاف‌افکنی میان اصولگرایان و بزرگنمایی کردن مشکلات کشور فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: جوسازی و مظلوم‌نمایی از سوی اصلاح‌طلبان هیچ فایده‌ای برای این طیف سیاسی نخواهد داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.