نظام جمهوری اسلامی به تاسی از فرهنگ عاشورایی تداوم پیدا کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ‘ حمیدرضا صیادی پور ‘ روز دوشنبه در آیین گشایش نخستین دوره طرح نخبه پروری دانش آموزان نوشهر در تالار آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افزود : امروز دشمن با به کارگیری امکانات جدید از جمله شبکه های ماهواره ای ، اینترنت و فضاهای مجازی ، فرهنگ و انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است.

وی تثبیت فرهنگ بیگانه و تخریب فرهنگ ملی و اسلامی را از اهداف و توطئه های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد : دشمن اکنون با صرف اعتبارات هنگفت همراه با شبیخون فرهنگی ، به نوعی درصدد از بین بردن ارزش ها ، باورها و سست کردن اعتقادات دینی جامعه نسبت به موازین دینی و اسلامی است که باید خیلی هوشیار باشیم.

صیادی پور همچنین از اجرای طرح تحول اجتماعی در کشور در سال جاری خبرداد و کاهش آسیب های اجتماعی ، برقراری امنیت اخلاقی ، صیانت از حقوق شهروندی و حریم الهی ، اولویت دادن به پیشگیری ، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی ، تاکید بر مشارکت مردمی به جای تصدیگری را از جمله ویژگی های این طرح برشمرد.

وی اسلام ، رهبری و مردم را از ارکان اصلی انقلاب دانست و افزود : رمز تداوم انقلاب در سایه همین ارکان بوده است و باید برای رسیدن به سعادت و موفقیت روی این ارکان تلاش های بیشتری صورت گیرد.

بر اساس این گزارش ، از مجموع ۱۶ هزار دانش آموز نوشهری ، دستکم ۱۲۵ نفر به عنوان دانش آموز نخبه برگزیده شدند.ک/۲

۶۲۴/۱۶۵۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۸۸۲۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.