نظام سلامت کشور نباید دستخوش تصمیمات احساسی شود

۱۴م دیماه ،

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان گفت: تصمیماتی که از روی احساس و کارشناسی نشده گرفته می‌شود سببات ناآرامی جامعه را فراهم می‌سازد، لذا عزل عالی‌ترین مقام در حوزه سلامت التهاب در بخش بهداشت و درمان را رقم خواهد زد.

صمد بهنام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عزل و نصب‌های اخیر دولت اظهار داشت: ورود فرد جدید به وزارتخانه و عدم تسلط وی بر کارهایی که تا به حال صورت گرفته لطمه زیادی به حوزه بهداشت و سلامت کشور وارد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه تنها ۶ ماه از عمر دولت دهم باقی‌مانده است،‌ تصریح کرد: با طرح‌های خوبی که وزیر بهداشت در حال اجرا داشت صلاح این بود که وی تا انتها در منصب خود باقی بماند.

بهنام با بیان مسأله که عزل و نصب در کابینه جزو حقوق رئیس جمهور محسوب می‌شود تاکید کرد: تصمیماتی که از روی احساس و کارشناسی نشده گرفته می‌شود سببات ناآرامی جامعه را فراهم می‌سازد، لذا عزل عالی‌ترین مقام در حوزه سلامت التهاب در بخش بهداشت و درمان را رقم خواهد زد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان در ارتباط با رضایت احمدی‌نژاد از عملکرد وزیر بهداشت و درمان طی چهار سال وزارت خاطرنشان کرد: وحید دستجردی براساس گفته‌های محمود احمدی نژاد از پرکارترین وزرای کابینه دولت دهم بود و اقدام به برکناری وی از سوی رئیس جمهور امری عجیب بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.