نظرسنجی نظام صنفی برای شرکت در الکامپ

سازمان نظام صنفی در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه الکامپ و یا برگزاری نمایشگاهی مشابه آن، از اعضای خود نظرسنجی می کند.
به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت اطلاعات)، در این نظرسنجی آمده است: موضوع برگزاری نمایشگاه که بزرگترین و در عین حال مهم‌ترین رویداد تجاری، تخصصی صنعت فناوری اطلاعات ایران به شمار می‌رود، یکی از موضوعات مهم و مورد توجه سازمان طی سال‌های اخیر بوده و سازمان نصر کشور بر این اساس و به ویژه به استناد رسالت محوله در قانون تشکیل خود، همواره تلاش داشته شرایط را برای برگزاری نمایشگاه الکامپ به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه‌های بین‌المللی فراهم نماید.
در این مساله ارزی-ریالی، زمان برگزاری نمایشگاه، کیفیت برگزاری، میزان مشارکت از جمله مسایلی بوده که علی‌رغم تلاش‌های سازمان تا کنون حل نشده است.بر این اساس و با توجه به اینکه برگزاری نمایشگاه یکی از ابزارهای توسعه کسب و کار فناوری اطلاعات می‌باشد، سازمان علاقمند است و آمادگی دارد تا با حمایت و همراهی اعضای محترم، اقدام به برگزاری نمایگاه مستقل در حوزه فناوری اطلاعات بنماید.
برگزاری نمایشگاه توسط صنف در محلی غیر از محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی، دامنه اختیارات وسیع و ابتکار عمل بیشتری از جمله حل مشکل ارزی-ریالی برای سازمان ایجاد خواهد نمود. بااین رویکرد، دبیرخانه سازمان در نظر دارد با انجام نظرسنجی، نظرات صنف را در این خصوص جویا شود.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.